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Calixtus, Micheli: [...] Beatus’ Piè in domino hinc emigrantium Ad Patrem Coelestem Abitus. Oels, [1624].

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Christliche StandtPredigt.
Zwischen Himmel vnd Erden/ als der Ergeste Ertzbube
vnter den Mördern vnd Vbelthätern seinen Geist auff-
geben/ vnd noch darzu in solcher vnseglichen Angst/ Wehe-
klagen muß/ das Er von Gott verlassen sey/ Matth. 27. v. 46.
Das heisset ja GOtt preyset seine Liebe gegen vns/ das
Christus für vns gestorben ist da wir noch Sünder waren/
so werden wie je viel mehr durch jhn behalten werden für
dem Zorn/ nach dem wir durch sein Blut gerecht worden
sindt. Rom. 5. v. 8. Hievon saget Bernhard. Ut ServumBernhard.
redimat Deus, non pepereit Filio. Gnade vber alle
Gnade/ das der Knecht frey vnd loß gelassen möchte wer-
den/ muß der eygene vnd nur einige allerliebste Sohn
herhalten.

2. Lehret vns das Evangelische Kernsprüchlein des2.
Consislit
Sal noilra
In plena-
ria Meriti
Christi Sa-
tisfactione.

HErren Christi/ das vnsere Seeligkeit bestehe: In ple-
naria Meriti Christi Satisfactione,
In der vollkom-
menen Gnugthuung des HErrn JEsu Christi/ vnd seinem
bahr außgezehlten Rantzion vnd Lösegelde/ in dem Er sich
vnter das Gesetze gethan hat/ auff das Er die so vnter dem
Gesetze waren erlösete/ das wir die Kindtschafft empfangen.
Gal. 4. v. 5. Vnd der vns erlöset hat von Fluch des Gesetzes/Col. 2. 14.
da Er ward ein Fluch für vns/ Gal. 3. v. 13.

3. Erscheinet auß dem safftigen Christsprüchlein/ das3.
In sideli
apprehen-
sione.

vnsere Seeligkeit bestehe: In fideli apprehensione,
Jn Gläubiger zueygnung des Verdienstes JEsu Christi/
weil Er saget/ Auff das alle die an jhn Gläuben nicht ver-
lohren werden/ sondern das Ewige leben haben/ wie auch
kurtz zuvor von diesem Mittel vnserer Seeligkeit gesaget
worden/ Jnn dieser Verheischung bestehet nun PrivatioNon peri-
re.

omnis mali & positio omnis boni: Denn nicht verloren
werden/ ist/ von der Sünde/ vnnd von dem Tode der

Sünden

Chriſtliche StandtPredigt.
Zwiſchen Himmel vnd Erden/ als der Ergeſte Ertzbube
vnter den Moͤrdern vnd Vbelthaͤtern ſeinen Geiſt auff-
geben/ vnd noch darzu in ſolcher vnſeglichen Angſt/ Wehe-
klagen muß/ das Er võ Gott verlaſſen ſey/ Matth. 27. v. 46.
Das heiſſet ja GOtt preyſet ſeine Liebe gegen vns/ das
Chꝛiſtus fuͤr vns geſtorben iſt da wir noch Suͤnder waren/
ſo werden wie je viel mehr durch jhn behalten werden fuͤr
dem Zorn/ nach dem wir durch ſein Blut gerecht worden
ſindt. Rom. 5. v. 8. Hievon ſaget Bernhard. Ut ServumBernhard.
redimat Deus, non pepereit Filio. Gnade vber alle
Gnade/ das der Knecht frey vnd loß gelaſſen moͤchte wer-
den/ muß der eygene vnd nur einige allerliebſte Sohn
herhalten.

2. Lehret vns das Evangeliſche Kernſpruͤchlein des2.
Conſiſlit
Salꝰ noilra
In plena-
ria Meriti
Chriſti Sa-
tisfactione.

HErꝛen Chriſti/ das vnſere Seeligkeit beſtehe: In ple-
naria Meriti Christi Satisfactione,
In der vollkom-
menen Gnugthuung des HErꝛn JEſu Chriſti/ vñ ſeinem
bahr außgezehlten Rantzion vñ Loͤſegelde/ in dem Er ſich
vnter das Geſetze gethan hat/ auff das Er die ſo vnter dem
Geſetze waren erloͤſete/ das wir die Kindtſchafft empfangẽ.
Gal. 4. v. 5. Vnd der vns erloͤſet hat võ Fluch des Geſetzes/Col. 2. ꝟ 14.
da Er ward ein Fluch fuͤr vns/ Gal. 3. v. 13.

3. Erſcheinet auß dem ſafftigen Chriſtſpruͤchlein/ das3.
In ſideli
apprehen-
ſione.

vnſere Seeligkeit beſtehe: In fideli apprehenſione,
Jn Glaͤubiger zueygnung des Verdienſtes JEſu Chꝛiſti/
weil Er ſaget/ Auff das alle die an jhn Glaͤuben nicht ver-
lohren werden/ ſondern das Ewige leben haben/ wie auch
kurtz zuvor von dieſem Mittel vnſerer Seeligkeit geſaget
worden/ Jnn dieſer Verheiſchung beſtehet nun PrivatioNon peri-
re.

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werden/ iſt/ von der Suͤnde/ vnnd von dem Tode der

Sünden
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[[15]/0015] Chriſtliche StandtPredigt. Zwiſchen Himmel vnd Erden/ als der Ergeſte Ertzbube vnter den Moͤrdern vnd Vbelthaͤtern ſeinen Geiſt auff- geben/ vnd noch darzu in ſolcher vnſeglichen Angſt/ Wehe- klagen muß/ das Er võ Gott verlaſſen ſey/ Matth. 27. v. 46. Das heiſſet ja GOtt preyſet ſeine Liebe gegen vns/ das Chꝛiſtus fuͤr vns geſtorben iſt da wir noch Suͤnder waren/ ſo werden wie je viel mehr durch jhn behalten werden fuͤr dem Zorn/ nach dem wir durch ſein Blut gerecht worden ſindt. Rom. 5. v. 8. Hievon ſaget Bernhard. Ut Servum redimat Deus, non pepereit Filio. Gnade vber alle Gnade/ das der Knecht frey vnd loß gelaſſen moͤchte wer- den/ muß der eygene vnd nur einige allerliebſte Sohn herhalten. Bernhard. 2. Lehret vns das Evangeliſche Kernſpruͤchlein des HErꝛen Chriſti/ das vnſere Seeligkeit beſtehe: In ple- naria Meriti Christi Satisfactione, In der vollkom- menen Gnugthuung des HErꝛn JEſu Chriſti/ vñ ſeinem bahr außgezehlten Rantzion vñ Loͤſegelde/ in dem Er ſich vnter das Geſetze gethan hat/ auff das Er die ſo vnter dem Geſetze waren erloͤſete/ das wir die Kindtſchafft empfangẽ. Gal. 4. v. 5. Vnd der vns erloͤſet hat võ Fluch des Geſetzes/ da Er ward ein Fluch fuͤr vns/ Gal. 3. v. 13. 2. Conſiſlit Salꝰ noilra In plena- ria Meriti Chriſti Sa- tisfactione. Col. 2. ꝟ 14. 3. Erſcheinet auß dem ſafftigen Chriſtſpruͤchlein/ das vnſere Seeligkeit beſtehe: In fideli apprehenſione, Jn Glaͤubiger zueygnung des Verdienſtes JEſu Chꝛiſti/ weil Er ſaget/ Auff das alle die an jhn Glaͤuben nicht ver- lohren werden/ ſondern das Ewige leben haben/ wie auch kurtz zuvor von dieſem Mittel vnſerer Seeligkeit geſaget worden/ Jnn dieſer Verheiſchung beſtehet nun Privatio omnis mali & poſitio omnis boni: Denn nicht verloren werden/ iſt/ von der Suͤnde/ vnnd von dem Tode der Sünden 3. In ſideli apprehen- ſione. Non peri- re.

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Zitationshilfe: Calixtus, Micheli: [...] Beatus’ Piè in domino hinc emigrantium Ad Patrem Coelestem Abitus. Oels, [1624], S. [15]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508138/15>, abgerufen am 21.11.2024.