Calixtus, Micheli: [...] Beatus’ Piè in domino hinc emigrantium Ad Patrem Coelestem Abitus. Oels, [1624].Christliche StandtPredigt. Zwischen Himmel vnd Erden/ als der Ergeste Ertzbubevnter den Mördern vnd Vbelthätern seinen Geist auff- geben/ vnd noch darzu in solcher vnseglichen Angst/ Wehe- klagen muß/ das Er von Gott verlassen sey/ Matth. 27. v. 46. Das heisset ja GOtt preyset seine Liebe gegen vns/ das Christus für vns gestorben ist da wir noch Sünder waren/ so werden wie je viel mehr durch jhn behalten werden für dem Zorn/ nach dem wir durch sein Blut gerecht worden sindt. Rom. 5. v. 8. Hievon saget Bernhard. Ut ServumBernhard. redimat Deus, non pepereit Filio. Gnade vber alle Gnade/ das der Knecht frey vnd loß gelassen möchte wer- den/ muß der eygene vnd nur einige allerliebste Sohn herhalten. 2. Lehret vns das Evangelische Kernsprüchlein des2. 3. Erscheinet auß dem safftigen Christsprüchlein/ das3. Sünden
Chriſtliche StandtPredigt. Zwiſchen Himmel vnd Erden/ als der Ergeſte Ertzbubevnter den Moͤrdern vnd Vbelthaͤtern ſeinen Geiſt auff- geben/ vnd noch darzu in ſolcher vnſeglichen Angſt/ Wehe- klagen muß/ das Er võ Gott verlaſſen ſey/ Matth. 27. v. 46. Das heiſſet ja GOtt preyſet ſeine Liebe gegen vns/ das Chꝛiſtus fuͤr vns geſtorben iſt da wir noch Suͤnder waren/ ſo werden wie je viel mehr durch jhn behalten werden fuͤr dem Zorn/ nach dem wir durch ſein Blut gerecht worden ſindt. Rom. 5. v. 8. Hievon ſaget Bernhard. Ut ServumBernhard. redimat Deus, non pepereit Filio. Gnade vber alle Gnade/ das der Knecht frey vnd loß gelaſſen moͤchte wer- den/ muß der eygene vnd nur einige allerliebſte Sohn herhalten. 2. Lehret vns das Evangeliſche Kernſpruͤchlein des2. 3. Erſcheinet auß dem ſafftigen Chriſtſpruͤchlein/ das3. Sünden
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Chriſtliche StandtPredigt.
Zwiſchen Himmel vnd Erden/ als der Ergeſte Ertzbube
vnter den Moͤrdern vnd Vbelthaͤtern ſeinen Geiſt auff-
geben/ vnd noch darzu in ſolcher vnſeglichen Angſt/ Wehe-
klagen muß/ das Er võ Gott verlaſſen ſey/ Matth. 27. v. 46.
Das heiſſet ja GOtt preyſet ſeine Liebe gegen vns/ das
Chꝛiſtus fuͤr vns geſtorben iſt da wir noch Suͤnder waren/
ſo werden wie je viel mehr durch jhn behalten werden fuͤr
dem Zorn/ nach dem wir durch ſein Blut gerecht worden
ſindt. Rom. 5. v. 8. Hievon ſaget Bernhard. Ut Servum
redimat Deus, non pepereit Filio. Gnade vber alle
Gnade/ das der Knecht frey vnd loß gelaſſen moͤchte wer-
den/ muß der eygene vnd nur einige allerliebſte Sohn
herhalten.
Bernhard.
2. Lehret vns das Evangeliſche Kernſpruͤchlein des
HErꝛen Chriſti/ das vnſere Seeligkeit beſtehe: In ple-
naria Meriti Christi Satisfactione, In der vollkom-
menen Gnugthuung des HErꝛn JEſu Chriſti/ vñ ſeinem
bahr außgezehlten Rantzion vñ Loͤſegelde/ in dem Er ſich
vnter das Geſetze gethan hat/ auff das Er die ſo vnter dem
Geſetze waren erloͤſete/ das wir die Kindtſchafft empfangẽ.
Gal. 4. v. 5. Vnd der vns erloͤſet hat võ Fluch des Geſetzes/
da Er ward ein Fluch fuͤr vns/ Gal. 3. v. 13.
2.
Conſiſlit
Salꝰ noilra
In plena-
ria Meriti
Chriſti Sa-
tisfactione.
Col. 2. ꝟ 14.
3. Erſcheinet auß dem ſafftigen Chriſtſpruͤchlein/ das
vnſere Seeligkeit beſtehe: In fideli apprehenſione,
Jn Glaͤubiger zueygnung des Verdienſtes JEſu Chꝛiſti/
weil Er ſaget/ Auff das alle die an jhn Glaͤuben nicht ver-
lohren werden/ ſondern das Ewige leben haben/ wie auch
kurtz zuvor von dieſem Mittel vnſerer Seeligkeit geſaget
worden/ Jnn dieſer Verheiſchung beſtehet nun Privatio
omnis mali & poſitio omnis boni: Denn nicht verloren
werden/ iſt/ von der Suͤnde/ vnnd von dem Tode der
Sünden
3.
In ſideli
apprehen-
ſione.
Non peri-
re.
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