Millichius, Leonhartus: Christliche Leich vnd Ehrenpredigt. Oels, 1624.Christliches EhrenZeugnüß. seines lieben Ehegemahls Trewlich gepflogen vnd gewartet/ an keinenvncosten es erwünden lassen/ sondern aller ordentlichen Mittel/ zu wi- derbringung jhrer Gesundheit sich gebrauchet/ vnd jhr also alle Eheliche liebe vnd trew biß an jhr seeliges ende erwiesen/ da sie Gott endlichen Anno 1617. den 25. Augusti. auß diesem Müheseligen Thränen vnnd Jammerthal/ zu sich in seinen Himlischen Frewden Saal/ durch den Zeitlichen todt sanfft vnd seelig abgefodert/ dadurch er in den betrübten Widwenstandt gesetzet worden/ darinnen er dennoch Gott dem Herren mit seufftzen Trew gewesen/ vnd seinen willen inn seinen Göttlichen willen gestellet/ welchen seinen Widwenstandt er Gottselig Züchtig/ From vnd Eingezogen geführet. Dieweil er aber auch offters Kranck vnd Siech gewesen/ weil jhme Weil
Chriſtliches EhrenZeugnuͤß. ſeines lieben Ehegemahls Trewlich gepflogen vnd gewartet/ an keinenvncoſten es erwünden laſſen/ ſondern aller ordentlichen Mittel/ zu wi- derbringung jhꝛer Geſundheit ſich gebrauchet/ vnd jhr alſo alle Eheliche liebe vnd trew biß an jhr ſeeliges ende erwieſen/ da ſie Gott endlichen Anno 1617. den 25. Auguſti. auß dieſem Müheſeligen Thraͤnen vnnd Jammerthal/ zu ſich in ſeinen Himliſchen Frewden Saal/ durch den Zeitlichen todt ſanfft vnd ſeelig abgefodert/ dadurch er in den betruͤbten Widwenſtandt geſetzet worden/ darinnen er dennoch Gott dem Herren mit ſeufftzen Trew geweſen/ vnd ſeinen willen inn ſeinen Göttlichen willen geſtellet/ welchen ſeinen Widwenſtandt er Gottſelig Züchtig/ From vnd Eingezogen gefuͤhꝛet. Dieweil er aber auch offters Kranck vnd Siech geweſen/ weil jhme Weil
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Chriſtliches EhrenZeugnuͤß.
ſeines lieben Ehegemahls Trewlich gepflogen vnd gewartet/ an keinen
vncoſten es erwünden laſſen/ ſondern aller ordentlichen Mittel/ zu wi-
derbringung jhꝛer Geſundheit ſich gebrauchet/ vnd jhr alſo alle Eheliche
liebe vnd trew biß an jhr ſeeliges ende erwieſen/ da ſie Gott endlichen
Anno 1617. den 25. Auguſti. auß dieſem Müheſeligen Thraͤnen vnnd
Jammerthal/ zu ſich in ſeinen Himliſchen Frewden Saal/ durch den
Zeitlichen todt ſanfft vnd ſeelig abgefodert/ dadurch er in den betruͤbten
Widwenſtandt geſetzet worden/ darinnen er dennoch Gott dem
Herren mit ſeufftzen Trew geweſen/ vnd ſeinen willen inn ſeinen
Göttlichen willen geſtellet/ welchen ſeinen Widwenſtandt er Gottſelig
Züchtig/ From vnd Eingezogen gefuͤhꝛet.
Dieweil er aber auch offters Kranck vnd Siech geweſen/ weil jhme
in ſeinen jungen Jahꝛen heimlichen ein boͤſer Trunck beygebracht wor-
den/ den er niemals recht verdewen koͤnnen/ vnd ſeine Wirtſchafft ohne
einen trewen Ehegehülffen fort zu treiben ſchwer fallen wollen/ Als hat
er zu forderſt Gott den Herren jnbrünſtig angeruffen/ das ſo es
ſein Göttlicher Wille/ er jhn widerumb mit einem Trewen/ Fromen/
vnd Gottſeligen Ehegenoſſen begnaden wolle/ Auff deſſen ſonderliche
ſchickung er ſich den Anno 1619. abermals den 11. Jun&ff;. in Chriſtliches
Eheverloͤbnüß eingelaſſen/ Mit der/ jtzo nun von hertzen Hochbetrübten
vnd vorwaiſeten Widwen/ der Edlen viel Ehrentugendtꝛeichen da-
mals Jungfrawen Margaretha/ gebohrnen Kottwitzin/ von Leſſen-
dorff zu Krehlaw/ gegen welcher er nicht minder als gegen ſeinem er-
ſten Ehegemahl ſich aller Ehelichen liebe vnd trew beflieſſen/ in dem er
gewiß dieſelbe als ſein eygen Hertz trewlich vnd jnbꝛünſtig geliebet/ jhꝛer
ſich trewlich angenommen/ wie er dann im gegentheyl auch widerumb
trewe Liebe von jhr empfunden. O welch eine gewüntſchte/ recht Gott
vnd Menſchen wolgefellige Ehe iſt doch zwiſchen jhnen geweſen/ denn
gewiß bey jhnen geweſen/ Ein Hertz/ ein Sinn vnd Wille: Vneinig-
keit vnd Widerwillen iſt zwiſchen jhnen nicht erfahꝛen woꝛden/ vnd
were wol zu wüntſchen/ daß/ ſo es Gott gefallen/ dieſe zwey trewe Lieb-
habende Hertzen lange Zeit hetten beyſamen Leben moͤgen/ weils aber
Gott anders geſchicket/ müſſen wir nur ſeinen Willen vns auch
gefallen vnd belieben laſſen.
Weil
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