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Haßfurter, Wolfgang: Eine Christliche Predigt. Nürnberg, 1608.

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haben. Johan. 5. Warlich warlich ich sage euch/ wer mein Wort
höret/ vnd glaubet dem/ der mich gesand hat/ der hat das ewige Le-
ben/ vnd komt nicht ins gericht/ sondern er ist vom Todt zum Leben
hindurch gedrungen.

Johan. 6. Das ist der wille deß der mich gesand hat/ das/ wer den
Sohn sihet vnd glaubet an jhn/ habe das ewige Leben/ vnd ich wer-
de jhn aufferwecken am Jüngsten tag. Johan. 10. Meine Schäf-
lein hören meine stimm/ vnd ich kenne sie/ vnd ich gebe jhnen das e-
wige Leben. Johan. 11. Jch bin die Aufferstehung vnd das Leben/
wer an mich glaubet/ der wird Leben/ ob er gleich stürbe/ vnd wer da
Lebet vnd glaubet an mich/ der wird nimmermehr sterben. Joh. 14.
Jch bin der Weg/ die warheit vnd das Leben/ niemand kompt zum
Vatter/ denn durch mich. Johan. 17. Vatter ich wil/ das wo ich
bin/ auch alle die sein/ die du mir gegeben hast/ auff das sie meine herr-
ligkeit anschauen. Das alles/ liebe Christen/ sind die rechten Sim-
plicia
die rechten Kreuter auß dem Geistlichen Herbario vnd
Kreuterbuch der H. Schrifft zusammen gelesen/ die zu diesem prae-
servatif
gehören/ vnd die jhm ein frommer Christ billich bey gesun-
dem Leibe einsamlen soll/ damit er dieselben zur zeit der noth vnd son-
derlich im letzten Todtesstündlein ergreiffen vnd zu seinem nutz ge-
brauchen möge.

Verbum
Christi
non ha-
bent.

Von disem köstlichen praeservatif wissen nun die Leut in der Hey-
denschafft im geringsten nichts. Denn ob sie wol grosse Bücher de
immortalitate animae,
von vnsterbligkeit der Seelen/ geschrie-
1.
Homines
Ethnici.
ben/ vnd andere damit trösten wöllen/ so haben sie sich doch selbst in
in jhrem sterbstündlein damit nicht trösten können. Daher sagt
Cicero in Thusc. quaest: Von deß Platonis Büchlein de im-
mortalitate animarum: Nescio quomodo dum lego assen-
tior, cum posuilibrum, & mecum ipse de immortalitate a-
nimarum caepi cogitare, assensio illa omnis elabitur.
Vnd
daher lieset man auch von dem weitberühmten Philosopho Ari-
stotele,
da er auff seinem Todtbette ligt/ da tretten seine Scholarn

vmb

haben. Johan. 5. Warlich warlich ich ſage euch/ wer mein Wort
höret/ vnd glaubet dem/ der mich geſand hat/ der hat das ewige Le-
ben/ vnd komt nicht ins gericht/ ſondern er iſt vom Todt zum Leben
hindurch gedrungen.

Johan. 6. Das iſt der wille deß der mich geſand hat/ das/ wer den
Sohn ſihet vnd glaubet an jhn/ habe das ewige Leben/ vnd ich wer-
de jhn aufferwecken am Jüngſten tag. Johan. 10. Meine Schäf-
lein hören meine ſtimm/ vnd ich kenne ſie/ vnd ich gebe jhnen das e-
wige Leben. Johan. 11. Jch bin die Aufferſtehung vnd das Leben/
wer an mich glaubet/ der wird Leben/ ob er gleich ſtürbe/ vnd wer da
Lebet vnd glaubet an mich/ der wird nimmermehr ſterben. Joh. 14.
Jch bin der Weg/ die warheit vnd das Leben/ niemand kompt zum
Vatter/ denn durch mich. Johan. 17. Vatter ich wil/ das wo ich
bin/ auch alle die ſein/ die du mir gegeben haſt/ auff das ſie meine herꝛ-
ligkeit anſchauen. Das alles/ liebe Chriſten/ ſind die rechten Sim-
plicia
die rechten Kreuter auß dem Geiſtlichen Herbario vnd
Kreuterbuch der H. Schrifft zuſammen geleſen/ die zu dieſem præ-
ſervatif
gehören/ vnd die jhm ein frommer Chriſt billich bey geſun-
dem Leibe einſamlen ſoll/ damit er dieſelben zur zeit der noth vnd ſon-
derlich im letzten Todtesſtündlein ergreiffen vnd zu ſeinem nutz ge-
brauchen möge.

Verbum
Chriſti
non ha-
bent.

Von diſem köſtlichẽ præſervatif wiſſen nun die Leut in der Hey-
denſchafft im geringſten nichts. Denn ob ſie wol groſſe Bücher de
immortalitate animæ,
von vnſterbligkeit der Seelen/ geſchrie-
1.
Homines
Ethnici.
ben/ vnd andere damit tröſten wöllen/ ſo haben ſie ſich doch ſelbſt in
in jhrem ſterbſtündlein damit nicht tröſten können. Daher ſagt
Cicero in Thuſc. quæſt: Von deß Platonis Büchlein de im-
mortalitate animarum: Neſcio quomodo dum lego aſſen-
tior, cum poſuilibrum, & mecum ipſe de immortalitate a-
nimarum cæpi cogitare, aſſenſio illa omnis elabitur.
Vnd
daher lieſet man auch von dem weitberühmten Philoſopho Ari-
ſtotele,
da er auff ſeinem Todtbette ligt/ da tretten ſeine Scholarn

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[[14]/0014] haben. Johan. 5. Warlich warlich ich ſage euch/ wer mein Wort höret/ vnd glaubet dem/ der mich geſand hat/ der hat das ewige Le- ben/ vnd komt nicht ins gericht/ ſondern er iſt vom Todt zum Leben hindurch gedrungen. Johan. 6. Das iſt der wille deß der mich geſand hat/ das/ wer den Sohn ſihet vnd glaubet an jhn/ habe das ewige Leben/ vnd ich wer- de jhn aufferwecken am Jüngſten tag. Johan. 10. Meine Schäf- lein hören meine ſtimm/ vnd ich kenne ſie/ vnd ich gebe jhnen das e- wige Leben. Johan. 11. Jch bin die Aufferſtehung vnd das Leben/ wer an mich glaubet/ der wird Leben/ ob er gleich ſtürbe/ vnd wer da Lebet vnd glaubet an mich/ der wird nimmermehr ſterben. Joh. 14. Jch bin der Weg/ die warheit vnd das Leben/ niemand kompt zum Vatter/ denn durch mich. Johan. 17. Vatter ich wil/ das wo ich bin/ auch alle die ſein/ die du mir gegeben haſt/ auff das ſie meine herꝛ- ligkeit anſchauen. Das alles/ liebe Chriſten/ ſind die rechten Sim- plicia die rechten Kreuter auß dem Geiſtlichen Herbario vnd Kreuterbuch der H. Schrifft zuſammen geleſen/ die zu dieſem præ- ſervatif gehören/ vnd die jhm ein frommer Chriſt billich bey geſun- dem Leibe einſamlen ſoll/ damit er dieſelben zur zeit der noth vnd ſon- derlich im letzten Todtesſtündlein ergreiffen vnd zu ſeinem nutz ge- brauchen möge. Von diſem köſtlichẽ præſervatif wiſſen nun die Leut in der Hey- denſchafft im geringſten nichts. Denn ob ſie wol groſſe Bücher de immortalitate animæ, von vnſterbligkeit der Seelen/ geſchrie- ben/ vnd andere damit tröſten wöllen/ ſo haben ſie ſich doch ſelbſt in in jhrem ſterbſtündlein damit nicht tröſten können. Daher ſagt Cicero in Thuſc. quæſt: Von deß Platonis Büchlein de im- mortalitate animarum: Neſcio quomodo dum lego aſſen- tior, cum poſuilibrum, & mecum ipſe de immortalitate a- nimarum cæpi cogitare, aſſenſio illa omnis elabitur. Vnd daher lieſet man auch von dem weitberühmten Philoſopho Ari- ſtotele, da er auff ſeinem Todtbette ligt/ da tretten ſeine Scholarn vmb 1. Homines Ethnici.

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Zitationshilfe: Haßfurter, Wolfgang: Eine Christliche Predigt. Nürnberg, 1608, S. [14]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/508113/14>, abgerufen am 21.11.2024.