Pomarius, Samuel: Christliches Sterben und Christliches Leben. Oels, 1659.Christliche Leichpredigt. Christus gestorben/ und unser lieber Fürst inChristus Todt verfasset und entschlaffen ist/ und viel ein herbern Todt zu Augspurg/ denn jetzt/ er- litten hat/ welchen wir noch täglich ohn unterlaß von den Tyrannen und Rotten/ ja auch wol von unserm eigen Gewissen und dem Teuffel leiden müssen. Diß ist das rechte Sterben; das ander leibliche Sterben/ das man auf dem Bette dahin fähret/ ist nur ein Kinder sterben/ und ein Viehe- sterben/ jenes aber ist der rechte Männliche todt/ der noch für unsern Augen stehet/ daß wir ehe noch einen Halß (so es müglich were) hingeben wol- ten/ ehe wir den Mann/ der Jesus Christus heist/ verleugnen wolten/ das mag ein männlicher und rechter Todt heissen. Biß hieher Lutherus. Wollen wir nun aber also in Christo gestorben/ und das D
Chriſtliche Leichpredigt. Chriſtus geſtorben/ und unſer lieber Fuͤrſt inChriſtus Todt verfaſſet und entſchlaffen iſt/ und viel ein herbern Todt zu Augſpurg/ denn jetzt/ er- litten hat/ welchen wir noch taͤglich ohn unterlaß von den Tyrannen und Rotten/ ja auch wol von unſerm eigen Gewiſſen und dem Teuffel leiden muͤſſen. Diß iſt das rechte Sterben; das ander leibliche Sterben/ das man auf dem Bette dahin faͤhret/ iſt nur ein Kinder ſterben/ und ein Viehe- ſterben/ jenes aber iſt der rechte Maͤnnliche todt/ der noch fuͤr unſern Augen ſtehet/ daß wir ehe noch einen Halß (ſo es muͤglich were) hingeben wol- ten/ ehe wir den Mann/ der Jeſus Chriſtus heiſt/ verleugnen wolten/ das mag ein maͤnnlicher und rechter Todt heiſſen. Biß hieher Lutherus. Wollen wir nun aber alſo in Chriſto geſtorben/ und das D
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Chriſtliche Leichpredigt.
Chriſtus geſtorben/ und unſer lieber Fuͤrſt in
Chriſtus Todt verfaſſet und entſchlaffen iſt/ und
viel ein herbern Todt zu Augſpurg/ denn jetzt/ er-
litten hat/ welchen wir noch taͤglich ohn unterlaß
von den Tyrannen und Rotten/ ja auch wol von
unſerm eigen Gewiſſen und dem Teuffel leiden
muͤſſen. Diß iſt das rechte Sterben; das ander
leibliche Sterben/ das man auf dem Bette dahin
faͤhret/ iſt nur ein Kinder ſterben/ und ein Viehe-
ſterben/ jenes aber iſt der rechte Maͤnnliche todt/
der noch fuͤr unſern Augen ſtehet/ daß wir ehe noch
einen Halß (ſo es muͤglich were) hingeben wol-
ten/ ehe wir den Mann/ der Jeſus Chriſtus heiſt/
verleugnen wolten/ das mag ein maͤnnlicher und
rechter Todt heiſſen. Biß hieher Lutherus.
Wollen wir nun aber alſo in Chriſto geſtorben/ und
der Welt und Suͤnde abgeſtorben ſein/ ſo muͤſſen wir die-
ſe Vermahnung und Warnung dabey in acht neh-
men/ daß wir uns nicht allzuſehr umb das Jrrdiſche und
Zeitliche bekuͤmmern und annehmen. Denn ein geſtor-
bener Menſch der fragt nichts mehr darnach/ wie es in
der Welt zugehe/ oder was er in der Welt zuruͤcke laſſe/
ſondern er giebet in dem letzten augenblick ſeines Lebens
allen weltlichen Sachen und Sorgen auff einmal gutte
nacht. Darauff fuͤhret uns der Apoſtel in unſerm verleſe-
nen Texte mit dem woͤrtlein dann/ da er ſchreibet: Dañ
jhr ſeid geſtorben/ gibt hiermit die Urſach der kurtz-vor-
hergeſetzten Vermahnung v. 1. 2. Seid jhr nu mit
Chriſto aufferſtanden/ ſo ſuchet was droben iſt/
da Chriſtus iſt/ ſitzend zur rechten Gottes/ trach-
tet nach dem das droben iſt/ und nicht nach dem
das
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Zitationshilfe: | Pomarius, Samuel: Christliches Sterben und Christliches Leben. Oels, 1659, S. [25]. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/389173/25>, abgerufen am 06.07.2024. |