Barthisius, Henoch: Summa Christiani hominis gloria. Breslau, 1613.get auch/ daß dieser HErr/ deme wir leben/ ein HErr Diesem HErrn leben nun auch wir/ seine liebe gleu- Zum andern/ so leben wir auch dem HErrn Chri- Sin- C
get auch/ daß dieſer HErr/ deme wir leben/ ein HErr Dieſem HErrn leben nun auch wir/ ſeine liebe gleu- Zum andern/ ſo leben wir auch dem HErrn Chri- Sin- C
<TEI> <text> <body> <div type="fsSermon" n="1"> <div type="fsMainPart" n="2"> <div n="3"> <p><pb facs="#f0017"/> get auch/ daß dieſer HErr/ deme wir leben/ ein HErr<lb/> deß Lebens ſey. Wer iſt nun derſelbte? Solches iſt nun<lb/> niemand anders/ als vnſer lieber HERR vnd Heyland<lb/> Iheſus Chriſtus/ von welchem der Apoſtel in dieſen<note place="right"><hi rendition="#aq">Rom.</hi> 14.</note><lb/> verleſenen worten zeuget; daß er geſtorben/ aufferſtan-<lb/> den/ vnd wiederumb lebendig worden ſey/ auff daß er<lb/> vber Todt vnd Leben ein HErr ſey. Daher nennet jhn<lb/> Petrus <hi rendition="#aq">Actor.</hi> 3. einen Fuͤrſten deß Lebens/ Vnd Jo-<note place="right"><hi rendition="#aq">Actor.</hi> 3.</note><lb/> han. 11. ſagt er ſelber: Ich bin die Aufferſtehung vnd das<note place="right"><hi rendition="#aq">Iohan.</hi> 11</note><lb/> Leben/ vnd Johan. 14. Ich bin der Weg/ die Warheit<note place="right"><hi rendition="#aq">Ioh.</hi> 14.</note><lb/> vnd das Leben.</p><lb/> <p>Dieſem HErrn leben nun auch wir/ ſeine liebe gleu-<lb/> bigen auff Erden. <hi rendition="#aq">I. propter creationem & vitæ con-<lb/> ſervationem.</hi> Weil wir das leben nicht von vns ſelber<lb/> haben/ wie Koͤnig David vermahnet im 100. Pſalm.<note place="right"><hi rendition="#aq">Pſal.</hi> 100.</note><lb/> Erkennet doch daß der HErr vns gemacht hat/ vnd<lb/> wir vns nicht ſelber. So iſt er auch der erhalter vnd be-<lb/> ſchůtzer vnſers Lebens/ wie der Apoſtel ſpricht <hi rendition="#aq">Actor.</hi><lb/> am 17. <hi rendition="#aq">In ipſo vivimus, movemur, & ſumus.</hi> In jhm<note place="right"><hi rendition="#aq">Acto.</hi> 17.</note><lb/> leben/ weben vnd ſind wir/ Wer auch ſolches nicht er-<lb/> kennet/ vnd dem HErrn dafuͤr danckbar iſt/ der lebet<lb/> nicht dem HErrn/ vnd mangelt jhm am rechtē Glaubē.</p><lb/> <p>Zum andern/ ſo leben wir auch dem HErrn Chri-<lb/> ſto/ <hi rendition="#aq">propter vitæ reparationem,</hi> weil er vns das Leben<lb/> wiederbracht vnd wiederumb erworben hat. Denn weil<lb/> es mit vnſerm natuͤrlichen Leben wegen der Suͤnden/<lb/> gar einen boͤſen außſchlag gewinnen/ vnd nicht allein der<lb/> zeitliche; ſondern auch der ewige Todt erfolgen wuͤrde:<lb/> <fw type="sig" place="bottom">C</fw><fw type="catch" place="bottom">Sin-</fw><lb/></p> </div> </div> </div> </body> </text> </TEI> [0017]
get auch/ daß dieſer HErr/ deme wir leben/ ein HErr
deß Lebens ſey. Wer iſt nun derſelbte? Solches iſt nun
niemand anders/ als vnſer lieber HERR vnd Heyland
Iheſus Chriſtus/ von welchem der Apoſtel in dieſen
verleſenen worten zeuget; daß er geſtorben/ aufferſtan-
den/ vnd wiederumb lebendig worden ſey/ auff daß er
vber Todt vnd Leben ein HErr ſey. Daher nennet jhn
Petrus Actor. 3. einen Fuͤrſten deß Lebens/ Vnd Jo-
han. 11. ſagt er ſelber: Ich bin die Aufferſtehung vnd das
Leben/ vnd Johan. 14. Ich bin der Weg/ die Warheit
vnd das Leben.
Rom. 14.
Actor. 3.
Iohan. 11
Ioh. 14.
Dieſem HErrn leben nun auch wir/ ſeine liebe gleu-
bigen auff Erden. I. propter creationem & vitæ con-
ſervationem. Weil wir das leben nicht von vns ſelber
haben/ wie Koͤnig David vermahnet im 100. Pſalm.
Erkennet doch daß der HErr vns gemacht hat/ vnd
wir vns nicht ſelber. So iſt er auch der erhalter vnd be-
ſchůtzer vnſers Lebens/ wie der Apoſtel ſpricht Actor.
am 17. In ipſo vivimus, movemur, & ſumus. In jhm
leben/ weben vnd ſind wir/ Wer auch ſolches nicht er-
kennet/ vnd dem HErrn dafuͤr danckbar iſt/ der lebet
nicht dem HErrn/ vnd mangelt jhm am rechtē Glaubē.
Pſal. 100.
Acto. 17.
Zum andern/ ſo leben wir auch dem HErrn Chri-
ſto/ propter vitæ reparationem, weil er vns das Leben
wiederbracht vnd wiederumb erworben hat. Denn weil
es mit vnſerm natuͤrlichen Leben wegen der Suͤnden/
gar einen boͤſen außſchlag gewinnen/ vnd nicht allein der
zeitliche; ſondern auch der ewige Todt erfolgen wuͤrde:
Sin-
C
Suche im WerkInformationen zum Werk
Download dieses Werks
XML (TEI P5) ·
HTML ·
Text Metadaten zum WerkTEI-Header · CMDI · Dublin Core Ansichten dieser Seite
Voyant Tools
|
URL zu diesem Werk: | https://www.deutschestextarchiv.de/386098 |
URL zu dieser Seite: | https://www.deutschestextarchiv.de/386098/17 |
Zitationshilfe: | Barthisius, Henoch: Summa Christiani hominis gloria. Breslau, 1613, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/386098/17>, abgerufen am 05.07.2024. |