Hayn, Johann: Liebliches Seelen-Gespräch. Lissa, 1649.Christliche Abdanckung. RodolphusHospinianus de Origine festorum fol. 60. b.werck von Weyrauch und Schlachtung weisses Viehes/ umb beständige Ruhe und Friede jhre ertichtete Göttin Pacem gebeten. Denn wenn Sie die Herrligkeit des Friedens bey sich erwegeten/ schlossen Sie/ daß es un- möglich wehre/ daß das Jenige von sterblichen Men- schen herrührete/ was unsterbliche Gütter zu wege brächte. Daher ist es kommen/ daß Sie auß dem Frieden eine Joh. Rosinus in Synt. An. tiquit. Ro- manorumlib 2. p. 94.Göttin gemacht/ derselben zu Ehren zu Rom eine Kir- che Templum Pacis/ zu Athen aber einen Altar Aram Pacis genandt/ erbawet/ und dieser vermeineten Göt- tin nachmalß allezeit Göttliche Ehre angethan. Was nun damalß die Römer gethan/ eben der- HErr nu
Chriſtliche Abdanckung. RodolphusHoſpinianus de Origine feſtorum fol. 60. b.werck von Weyrauch uñ Schlachtung weiſſes Viehes/ umb beſtaͤndige Ruhe und Friede jhre ertichtete Goͤttin Pacem gebeten. Denn wenn Sie die Herrligkeit des Friedens bey ſich erwegeten/ ſchloſſen Sie/ daß es un- moͤglich wehre/ daß das Jenige von ſterblichen Men- ſchen herruͤhrete/ was unſterbliche Guͤtter zu wege braͤchte. Daher iſt es kommen/ daß Sie auß dem Frieden eine Joh. Roſinus in Synt. An. tiquit. Ro- manorumlib 2. p. 94.Goͤttin gemacht/ derſelben zu Ehren zu Rom eine Kir- che Templum Pacis/ zu Athen aber einen Altar Aram Pacis genandt/ erbawet/ und dieſer vermeineten Goͤt- tin nachmalß allezeit Goͤttliche Ehre angethan. Was nun damalß die Roͤmer gethan/ eben der- HErr nu
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Chriſtliche Abdanckung.
werck von Weyrauch uñ Schlachtung weiſſes Viehes/
umb beſtaͤndige Ruhe und Friede jhre ertichtete Goͤttin
Pacem gebeten. Denn wenn Sie die Herrligkeit des
Friedens bey ſich erwegeten/ ſchloſſen Sie/ daß es un-
moͤglich wehre/ daß das Jenige von ſterblichen Men-
ſchen herruͤhrete/ was unſterbliche Guͤtter zu wege braͤchte.
Daher iſt es kommen/ daß Sie auß dem Frieden eine
Goͤttin gemacht/ derſelben zu Ehren zu Rom eine Kir-
che Templum Pacis/ zu Athen aber einen Altar Aram
Pacis genandt/ erbawet/ und dieſer vermeineten Goͤt-
tin nachmalß allezeit Goͤttliche Ehre angethan.
Rodolphus
Hoſpinianus
de Origine
feſtorum
fol. 60. b.
Joh. Roſinus
in Synt. An.
tiquit. Ro-
manorumlib
2. p. 94.
Was nun damalß die Roͤmer gethan/ eben der-
gleichen/ jedoch auff beſſere arth unnd weiſe/ hat auch
vor viel hundert Jahren gethan der alte Simeon/ wel-
cher/ wie wir vergangenen Dienſtag gehoͤret/ auch ſeine
Pacalia gehalten/ in dehm Er nicht in dem Roͤmiſchen
Goͤtzen-Tempel/ ſondern in dem Heiligen Tempel Got-
tes zu Jeruſalem/ welcher das Hauß des HErren/ die
Heilige Wohnung des Hoͤchſten geweſen; Nicht bey der
ertichteten Goͤttin Paci, ſondern bey dem HErren/ der
Friede giebet/ bey dem rechten Friedefuͤrſten/ dem all-
maͤchtigen GOtte/ nicht umb zeitlichen und vergaͤng-
lichen leiblichen/ ſondern umb den ewigen vnd unver-
gaͤnglichen Seelen-Frieden; Nicht durch jrdiſche raͤuch-
werck und Opffer; ſondern durch das rechte Verſoͤhn-
Opffer CHRiſtum JEſum angehalten und gebethen:
Alß Er den Heyland der Welt/ das Kind JEſum auff
ſeine Armen genommen/ unnd ſuppliciret:
Pacalia Si-
meonis.
Feſto purific.
Mariæ luc. 2.
v. 25. ſeqq.
Pſalm 122.
v. 1. 9.
Pſal. 43. v. 3.
& 46. 5.
Eſa. 45. v. 7.
1. Cor. 6. v. 7.
1. Petr. 2.
v. 24.HErr
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Zitationshilfe: | Hayn, Johann: Liebliches Seelen-Gespräch. Lissa, 1649, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/360994/50>, abgerufen am 26.07.2024. |