Seidel, Georg: Superattendentium Luctuosa & dolorosa Remotio, & Eorundem Gloriosa & honorifica Assvmptio. Oels, 1642.Christliche Leichpredigt. Pharaonis tode/ sey in Aegypten ein ander König er-wehlet worden/ der zwar den Namen führete wie der Alte/ aber an Gütte vnd Barmhertzigkeit dem vorigen gantz vngleich/ der wuste nichts von Joseph/ wie viel guttes er dem gantzen Königreich erwiesen hatte/ vnd fieng an wider das Volck Jsrael zu wütten vnd zu toben/ vnd auffs euserste zu verfolgen/ wie wir im ge- meltem andern Buch Moisi mit verwunderung lesen. O wie vbel gieng es zu nach König Salomonis zeiten/ da kam auch ein newer König/ da hieß es novus Rex nova Lex, wie wir zuvor gehöret haben. Also giengs vbel zu/ nach Königes Iosiae & HisKiae zeiten/ da diese Tapffere fromme Könige beteten vmb den lieben Friede/ da gab GOtt auch weil sie lebten friedliche Zeiten/ wie wir sonderlich eine schöne Verheischung lesen/ dem Könige Josia, geschehen/ 2. Regum 22. . 16. & 17. Saget dem Könige Juda, Sihe/ Jch wil dich zu deinen Vätern versamlen/ daß du mit frieden in dein Grab geleget werdest/ auff das deine Augen nicht sehen das Vnglück/ daß Jch vber diese Stadt bringen Esa. 39.wil/ Also betete Hißkias/ Es sey nur Friede vnd Trewe weil ich lebe. Ebener massen ist viel an einem trewen Superin- Knechten
Chriſtliche Leichpredigt. Pharaonis tode/ ſey in Aegypten ein ander Koͤnig er-wehlet worden/ der zwar den Namen fuͤhrete wie der Alte/ aber an Guͤtte vnd Barmhertzigkeit dem vorigen gantz vngleich/ der wuſte nichts von Joſeph/ wie viel guttes er dem gantzen Koͤnigreich erwieſen hatte/ vnd fieng an wider das Volck Jſrael zu wuͤtten vnd zu toben/ vnd auffs euſerſte zu verfolgen/ wie wir im ge- meltem andern Buch Moiſi mit verwunderung leſen. O wie vbel gieng es zu nach Koͤnig Salomonis zeiten/ da kam auch ein newer Koͤnig/ da hieß es novus Rex nova Lex, wie wir zuvor gehoͤret haben. Alſo giengs vbel zu/ nach Koͤniges Ioſiæ & HisKiæ zeiten/ da dieſe Tapffere fromme Koͤnige beteten vmb den lieben Friede/ da gab GOtt auch weil ſie lebten friedliche Zeiten/ wie wir ſonderlich eine ſchoͤne Verheiſchung leſen/ dem Koͤnige Joſia, geſchehen/ 2. Regum 22. ꝟ. 16. & 17. Saget dem Koͤnige Juda, Sihe/ Jch wil dich zu deinen Vaͤtern verſamlen/ daß du mit frieden in dein Grab geleget werdeſt/ auff das deine Augen nicht ſehen das Vngluͤck/ daß Jch vber dieſe Stadt bringen Eſa. 39.wil/ Alſo betete Hißkias/ Es ſey nur Friede vnd Trewe weil ich lebe. Ebener maſſen iſt viel an einem trewen Superin- Knechten
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Chriſtliche Leichpredigt.
Pharaonis tode/ ſey in Aegypten ein ander Koͤnig er-
wehlet worden/ der zwar den Namen fuͤhrete wie der
Alte/ aber an Guͤtte vnd Barmhertzigkeit dem
vorigen gantz vngleich/ der wuſte nichts von Joſeph/
wie viel guttes er dem gantzen Koͤnigreich erwieſen hatte/
vnd fieng an wider das Volck Jſrael zu wuͤtten vnd zu
toben/ vnd auffs euſerſte zu verfolgen/ wie wir im ge-
meltem andern Buch Moiſi mit verwunderung leſen.
O wie vbel gieng es zu nach Koͤnig Salomonis zeiten/
da kam auch ein newer Koͤnig/ da hieß es novus Rex
nova Lex, wie wir zuvor gehoͤret haben. Alſo giengs
vbel zu/ nach Koͤniges Ioſiæ & HisKiæ zeiten/ da
dieſe Tapffere fromme Koͤnige beteten vmb den lieben
Friede/ da gab GOtt auch weil ſie lebten friedliche
Zeiten/ wie wir ſonderlich eine ſchoͤne Verheiſchung
leſen/ dem Koͤnige Joſia, geſchehen/ 2. Regum 22. ꝟ.
16. & 17. Saget dem Koͤnige Juda, Sihe/ Jch wil dich
zu deinen Vaͤtern verſamlen/ daß du mit frieden in
dein Grab geleget werdeſt/ auff das deine Augen nicht
ſehen das Vngluͤck/ daß Jch vber dieſe Stadt bringen
wil/ Alſo betete Hißkias/ Es ſey nur Friede vnd Trewe
weil ich lebe.
Eſa. 39.
Ebener maſſen iſt viel an einem trewen Superin-
tendenten im geiſtlichẽ Stande gelegen/ welches
lehret das Exempel Jojadæ vnd Joas, denn ſo lange
Jojada lebete/ thet Joas waß recht war/ vnd dem HEr-
ren wolgefiel/ Aber da Jojada ſtarb/ ward Joas gantz
Abgoͤttiſch/ alſo daß jhn Gott ſtrafft/ daß er von ſeinen
Knechten
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