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Langen, Samuel: Die Selige Glaubitzin. Schlichtingsheim, 1693.

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Leichen-Predigt.
selbst geachtet/ sondern auch/ bey andern/ insonderheit/
dem Könige/ Saul, angegeben/ außgeschrien/ und so/ des
zeitlichen und ewigen Todes/ werth geschätzet/ oder/ wie
es/ nach der H. Sprache/ könte gegeben werden/ alle Ge-
walt und Grausamkeit/ gegen Jhn/ außgedampffet/ ge-
blasen und gespiehen/ Jhm/ an den Halß/ gewünschet/ ge-
fluchet/ gedrohet/ geschworen/ ja/ selbst anzuthun begeh-
ret/ und darüber/ nach der Weise des wütenden Sauls/
Act. IX, 1. geschnaubet und gepraustet.

Das hatte zumahl ein schlechtes Ansehen/ vor den
frommen David/ und war er/ ausser Göttlichen Erhö-
rung/ bereits denen nicht ungleich/ die/ in die Hölle/ fah-
ren/ als so fort/ in dem Anfange des nachfolgenden Psal-
mes/ zu ersehen. Weil er aber wuste/ wie er/ mit seinem
GOtt/ stunde/ lässet er sich das alles nicht anfechten; son-
dern setzet/ allen seinen Feinden und Verbäumdern/ ge-
trost entgegen: Jch glaube aber doch/ daß ich sehen wer-
de das Gute des HErrn/ im Lande der Lebendigen; Als
solte er sagen: Ey so mögen dann sie alle miteinander
reden und thun/ was sie immer wollen/ oder können; So
glaube ich doch/ und bin des/ in meinem GOtt/ gewiß/
daß Sie mir das Land der Lebendigen nimmermehr neh-
men werden. Oder/ wie er selbst redet: Darumb/ so die
Bösen/ meine Wiedersacher und Feinde/ an mich/ wollen/
mein Fleisch zu fressen/ müssen sie anlauffen und fallen.
Wann sich schon ein Heer/ wieder mich/ leget/ so fürchtet
sich dennoch mein Hertze nicht. Wann sich Krieg wieder
mich erhebet/ so verlasse ich mich/ auf Jhn. vers. 2. & 3.
Jst also unser Lule, oder/ aber doch/ ein getrostes Her-

tzens

Leichen-Predigt.
ſelbſt geachtet/ ſondern auch/ bey andern/ inſonderheit/
dem Koͤnige/ Saul, angegeben/ außgeſchrien/ und ſo/ des
zeitlichen und ewigen Todes/ werth geſchaͤtzet/ oder/ wie
es/ nach der H. Sprache/ koͤnte gegeben werden/ alle Ge-
walt und Grauſamkeit/ gegen Jhn/ außgedampffet/ ge-
blaſen und geſpiehen/ Jhm/ an den Halß/ gewuͤnſchet/ ge-
fluchet/ gedrohet/ geſchworen/ ja/ ſelbſt anzuthun begeh-
ret/ und daruͤber/ nach der Weiſe des wuͤtenden Sauls/
Act. IX, 1. geſchnaubet und geprauſtet.

Das hatte zumahl ein ſchlechtes Anſehen/ vor den
frommen David/ und war er/ auſſer Goͤttlichen Erhoͤ-
rung/ bereits denen nicht ungleich/ die/ in die Hoͤlle/ fah-
ren/ als ſo fort/ in dem Anfange des nachfolgenden Pſal-
mes/ zu erſehen. Weil er aber wuſte/ wie er/ mit ſeinem
GOtt/ ſtunde/ laͤſſet er ſich das alles nicht anfechten; ſon-
dern ſetzet/ allen ſeinen Feinden und Verbaͤumdern/ ge-
troſt entgegen: Jch glaube aber doch/ daß ich ſehen wer-
de das Gute des HErꝛn/ im Lande der Lebendigen; Als
ſolte er ſagen: Ey ſo moͤgen dann ſie alle miteinander
reden und thun/ was ſie immer wollen/ oder koͤnnen; So
glaube ich doch/ und bin des/ in meinem GOtt/ gewiß/
daß Sie mir das Land der Lebendigen nimmermehr neh-
men werden. Oder/ wie er ſelbſt redet: Darumb/ ſo die
Boͤſen/ meine Wiederſacher und Feinde/ an mich/ wollen/
mein Fleiſch zu freſſen/ muͤſſen ſie anlauffen und fallen.
Wann ſich ſchon ein Heer/ wieder mich/ leget/ ſo fuͤrchtet
ſich dennoch mein Hertze nicht. Wann ſich Krieg wieder
mich erhebet/ ſo verlaſſe ich mich/ auf Jhn. verſ. 2. & 3.
Jſt alſo unſer Lule, oder/ aber doch/ ein getroſtes Her-

tzens
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[23/0023] Leichen-Predigt. ſelbſt geachtet/ ſondern auch/ bey andern/ inſonderheit/ dem Koͤnige/ Saul, angegeben/ außgeſchrien/ und ſo/ des zeitlichen und ewigen Todes/ werth geſchaͤtzet/ oder/ wie es/ nach der H. Sprache/ koͤnte gegeben werden/ alle Ge- walt und Grauſamkeit/ gegen Jhn/ außgedampffet/ ge- blaſen und geſpiehen/ Jhm/ an den Halß/ gewuͤnſchet/ ge- fluchet/ gedrohet/ geſchworen/ ja/ ſelbſt anzuthun begeh- ret/ und daruͤber/ nach der Weiſe des wuͤtenden Sauls/ Act. IX, 1. geſchnaubet und geprauſtet. Das hatte zumahl ein ſchlechtes Anſehen/ vor den frommen David/ und war er/ auſſer Goͤttlichen Erhoͤ- rung/ bereits denen nicht ungleich/ die/ in die Hoͤlle/ fah- ren/ als ſo fort/ in dem Anfange des nachfolgenden Pſal- mes/ zu erſehen. Weil er aber wuſte/ wie er/ mit ſeinem GOtt/ ſtunde/ laͤſſet er ſich das alles nicht anfechten; ſon- dern ſetzet/ allen ſeinen Feinden und Verbaͤumdern/ ge- troſt entgegen: Jch glaube aber doch/ daß ich ſehen wer- de das Gute des HErꝛn/ im Lande der Lebendigen; Als ſolte er ſagen: Ey ſo moͤgen dann ſie alle miteinander reden und thun/ was ſie immer wollen/ oder koͤnnen; So glaube ich doch/ und bin des/ in meinem GOtt/ gewiß/ daß Sie mir das Land der Lebendigen nimmermehr neh- men werden. Oder/ wie er ſelbſt redet: Darumb/ ſo die Boͤſen/ meine Wiederſacher und Feinde/ an mich/ wollen/ mein Fleiſch zu freſſen/ muͤſſen ſie anlauffen und fallen. Wann ſich ſchon ein Heer/ wieder mich/ leget/ ſo fuͤrchtet ſich dennoch mein Hertze nicht. Wann ſich Krieg wieder mich erhebet/ ſo verlaſſe ich mich/ auf Jhn. verſ. 2. & 3. Jſt alſo unſer Lule, oder/ aber doch/ ein getroſtes Her- tzens

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Zitationshilfe: Langen, Samuel: Die Selige Glaubitzin. Schlichtingsheim, 1693, S. 23. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/359520/23>, abgerufen am 21.11.2024.