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Füssel, Martin: Christliche Leichpredigt/ Bey dem Begräbnüß deß Edelen Gestrengen/ Ehrenvesten/ Hoch vnd Wolbenambten/ Herren Joachim von Berge. [s. l.], 1602.

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Christliche
ein Schäflin Christi müssen bleiben lassen/ vnd jhn keiner Kätzerey auch
keines jrrthumbs im glauben vberzeugen können/ es sey den/ das du zu
gleich Christi stim wollest einer kätzerey vnd jrrthumbs bezüchtigen.

Weistu aber was/ daß der Edle Herr gegleubet oder bekant hat/ das
der stim Christi zu wider/ so were es wol gut/ das du jhn deß bey seinem
Luc. 22.
v.
32.
leben erinnert hettest/ denn es heist/ Bekere deine Brüder: doch ob wol der
frome Herr gestorben/ vnd nicht mehr reden kan/ so lebet doch noch Christi
stim/ die er für seine stim erkent hat/ die wird für jhn antworten/ Sage es
nur.

Weistu aber nichts/ ei so richte auch nicht/ denn der Herr hat dir es
verbotten.

Die frembden stimmen aber/ vnd vngehewre lehrpuncten/ die nach
der Apostel zeit vnd sonderlich nach deß Herrn Lutheri/ vnd Philippi/ der
tewren Männer Gottes/ tödtlichen abgang/ auff die bahn bracht worden/
dadurch die Warheit Menschlicher Natur auffgehaben/ vnd fast alle Ar-
ticul deß Christlichen Apostolischen glaubens von Christo/ geschwecht
worden/ vnd mechtig patrociniret vnd auff die bein geholffen wird/ den
lengst verdampten Ketzereren/ Arrianismo, Nestorianismo, Eutychia-
nismo,
vnd zu vnser zeit auff die bahn brachtem Schwenckfeldianismo,
Jtem/ die Corruptelen vnd vermengungen der tröstlichen Articul vnsers
allgemeinen Apostolischen glaubens von der Himmelfart vnd vom sitzen
zur rechten Gottes/ etc. Diese vnd andere mehr frembde stimmen/ hat das
Edle Schäflin/ deß Ertzhirtens Jesu Christi niemals hören/ daß ist an-
nemen wollen/ sondern/ ist für denselben geflohen/ weil es frembde stim-
men sein/ wie denn der Schäflin Christi art ist/ als geschrieben stehet Jo-
hannis am 10. v. 5. Einem frembden aber folgen sie nicht nach/
Sondern fliehen von jhm/ denn sie kennen der frembden stimme

nicht. Bey seines Hirtens stim aber ist er schlecht vnd gerecht blieben/
trotz einem/ der das Edle Schäflin was anders zeihe/ viel weniger vber-
zeuge.

2. Darnach fürs ander/ hat der gute Hirte Jesus Christus/ diesen
vnsern seligen Herren/ als sein Schäflin gekant/ auch in der letzten noht/
vnd jhn solch erkentnuß fühlen lassen.

1. Erstlich/ durch das Zeugnuß deß heiligen Geistes/ der seinem hertzen
Zeugnus gegeben hat/ daß er Gottes Kind sey/ wie die gantze zeit seines
lebens/ also sonderlich am ende desselben/ vnd in seiner tödtlichen schwach-
heit/ da hat deß heiligen Geistes Zeugnuß nie auffgehöret.

Wie

Chriſtliche
ein Schaͤflin Chriſti muͤſſen bleiben laſſen/ vnd jhn keiner Kaͤtzerey auch
keines jrꝛthumbs im glauben vberzeugen koͤnnen/ es ſey den/ das du zu
gleich Chriſti ſtim wolleſt einer kaͤtzerey vnd jrꝛthumbs bezuͤchtigen.

Weiſtu aber was/ daß der Edle Herr gegleubet oder bekant hat/ das
der ſtim Chriſti zu wider/ ſo were es wol gut/ das du jhn deß bey ſeinem
Luc. 22.
v.
32.
leben erinnert hetteſt/ denn es heiſt/ Bekere deine Bruͤder: doch ob wol der
frome Herr geſtorben/ vnd nicht mehr reden kan/ ſo lebet doch noch Chriſti
ſtim/ die er fuͤr ſeine ſtim erkent hat/ die wird fuͤr jhn antworten/ Sage es
nur.

Weiſtu aber nichts/ ei ſo richte auch nicht/ denn der Herr hat dir es
verbotten.

Die frembden ſtimmen aber/ vnd vngehewre lehrpuncten/ die nach
der Apoſtel zeit vnd ſonderlich nach deß Herrn Lutheri/ vnd Philippi/ der
tewren Maͤnner Gottes/ toͤdtlichẽ abgang/ auff die bahn bracht worden/
dadurch die Warheit Menſchlicher Natur auffgehaben/ vnd faſt alle Ar-
ticul deß Chriſtlichen Apoſtoliſchen glaubens von Chriſto/ geſchwecht
worden/ vnd mechtig patrociniret vnd auff die bein geholffen wird/ den
lengſt verdampten Ketzereren/ Arrianismo, Neſtorianismo, Eutychia-
nismo,
vnd zu vnſer zeit auff die bahn brachtem Schwenckfeldianismo,
Jtem/ die Corruptelen vnd vermengungen der troͤſtlichen Articul vnſers
allgemeinen Apoſtoliſchen glaubens von der Himmelfart vnd vom ſitzen
zur rechten Gottes/ ꝛc. Dieſe vnd andere mehr frembde ſtimmen/ hat das
Edle Schaͤflin/ deß Ertzhirtens Jeſu Chriſti niemals hoͤren/ daß iſt an-
nemen wollen/ ſondern/ iſt fuͤr denſelben geflohen/ weil es frembde ſtim-
men ſein/ wie denn der Schaͤflin Chriſti art iſt/ als geſchrieben ſtehet Jo-
hannis am 10. v. 5. Einem frembden aber folgen ſie nicht nach/
Sondern fliehen von jhm/ denn ſie kennen der frembden ſtim̃e

nicht. Bey ſeines Hirtens ſtim aber iſt er ſchlecht vnd gerecht blieben/
trotz einem/ der das Edle Schaͤflin was anders zeihe/ viel weniger vber-
zeuge.

2. Darnach fuͤrs ander/ hat der gute Hirte Jeſus Chriſtus/ dieſen
vnſern ſeligen Herren/ als ſein Schaͤflin gekant/ auch in der letzten noht/
vnd jhn ſolch erkentnuß fuͤhlen laſſen.

1. Erſtlich/ durch das Zeugnuß deß heiligen Geiſtes/ der ſeinem hertzen
Zeugnus gegeben hat/ daß er Gottes Kind ſey/ wie die gantze zeit ſeines
lebens/ alſo ſonderlich am ende deſſelben/ vnd in ſeiner toͤdtlichen ſchwach-
heit/ da hat deß heiligen Geiſtes Zeugnuß nie auffgehoͤret.

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[26/0028] Chriſtliche ein Schaͤflin Chriſti muͤſſen bleiben laſſen/ vnd jhn keiner Kaͤtzerey auch keines jrꝛthumbs im glauben vberzeugen koͤnnen/ es ſey den/ das du zu gleich Chriſti ſtim wolleſt einer kaͤtzerey vnd jrꝛthumbs bezuͤchtigen. Weiſtu aber was/ daß der Edle Herr gegleubet oder bekant hat/ das der ſtim Chriſti zu wider/ ſo were es wol gut/ das du jhn deß bey ſeinem leben erinnert hetteſt/ denn es heiſt/ Bekere deine Bruͤder: doch ob wol der frome Herr geſtorben/ vnd nicht mehr reden kan/ ſo lebet doch noch Chriſti ſtim/ die er fuͤr ſeine ſtim erkent hat/ die wird fuͤr jhn antworten/ Sage es nur. Luc. 22. v. 32. Weiſtu aber nichts/ ei ſo richte auch nicht/ denn der Herr hat dir es verbotten. Die frembden ſtimmen aber/ vnd vngehewre lehrpuncten/ die nach der Apoſtel zeit vnd ſonderlich nach deß Herrn Lutheri/ vnd Philippi/ der tewren Maͤnner Gottes/ toͤdtlichẽ abgang/ auff die bahn bracht worden/ dadurch die Warheit Menſchlicher Natur auffgehaben/ vnd faſt alle Ar- ticul deß Chriſtlichen Apoſtoliſchen glaubens von Chriſto/ geſchwecht worden/ vnd mechtig patrociniret vnd auff die bein geholffen wird/ den lengſt verdampten Ketzereren/ Arrianismo, Neſtorianismo, Eutychia- nismo, vnd zu vnſer zeit auff die bahn brachtem Schwenckfeldianismo, Jtem/ die Corruptelen vnd vermengungen der troͤſtlichen Articul vnſers allgemeinen Apoſtoliſchen glaubens von der Himmelfart vnd vom ſitzen zur rechten Gottes/ ꝛc. Dieſe vnd andere mehr frembde ſtimmen/ hat das Edle Schaͤflin/ deß Ertzhirtens Jeſu Chriſti niemals hoͤren/ daß iſt an- nemen wollen/ ſondern/ iſt fuͤr denſelben geflohen/ weil es frembde ſtim- men ſein/ wie denn der Schaͤflin Chriſti art iſt/ als geſchrieben ſtehet Jo- hannis am 10. v. 5. Einem frembden aber folgen ſie nicht nach/ Sondern fliehen von jhm/ denn ſie kennen der frembden ſtim̃e nicht. Bey ſeines Hirtens ſtim aber iſt er ſchlecht vnd gerecht blieben/ trotz einem/ der das Edle Schaͤflin was anders zeihe/ viel weniger vber- zeuge. 2. Darnach fuͤrs ander/ hat der gute Hirte Jeſus Chriſtus/ dieſen vnſern ſeligen Herren/ als ſein Schaͤflin gekant/ auch in der letzten noht/ vnd jhn ſolch erkentnuß fuͤhlen laſſen. 1. Erſtlich/ durch das Zeugnuß deß heiligen Geiſtes/ der ſeinem hertzen Zeugnus gegeben hat/ daß er Gottes Kind ſey/ wie die gantze zeit ſeines lebens/ alſo ſonderlich am ende deſſelben/ vnd in ſeiner toͤdtlichen ſchwach- heit/ da hat deß heiligen Geiſtes Zeugnuß nie auffgehoͤret. Wie

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Zitationshilfe: Füssel, Martin: Christliche Leichpredigt/ Bey dem Begräbnüß deß Edelen Gestrengen/ Ehrenvesten/ Hoch vnd Wolbenambten/ Herren Joachim von Berge. [s. l.], 1602, S. 26. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/357469/28>, abgerufen am 24.11.2024.