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Füssel, Martin: Christliche Leichpredigt/ Bey dem Begräbnüß deß Edelen Gestrengen/ Ehrenvesten/ Hoch vnd Wolbenambten/ Herren Joachim von Berge. [s. l.], 1602.

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Christliche
der liebe etc. Vnd in der 2. Tim. 2. v. 19. spricht er zwar. Der feste grund
Gottes bestehet vnd hat diesen Siegel/ der Herr kennet die seinen: Er setzt
aber bald hinzu: vnd es trete ab von der vn gerechtigkeit/ wer den namen
Christi nennet/ vnd v. 21. So nu jemand sich reiniget von solchen Leuthen/
der wird ein geheiliget gefeß sein zu den ehren/ dem Haußherren breuchlich
vnd zu allem guten werck bereitet.

Darumb das ein gottlose rede ist/ wen die spötter sagen/ hat mich
Gott erwehlet/ so werde ich seelig/ ich mache was ich wil. Nein/ nicht so:
Sondern hat dich Gott erwehlet/ das du selig werdest/ so hat er dich auch
erwehlet/ daß du solt sein heilig vnd vnstrefflich für jhm in der liebe/ wie jtzt
gemelte Sprüche Pauli bezeugen.

Vnd das ist auch daß andere
Kennzeichen.

Von dem dritten Kennzeichen der Schäflin Christi/ stehet im Text/
vnd sie folgen mir.

Hie were gar weitleufftig zu reden von der Nachfolgung Christi/
Aber vmb der engen zeit willen/ müssen wir es kürtzlich bey dem bleiben las-
sen/ was Christus saget/ Luc. 9. v. 23. Wer mir folgen wil/ der verleugne
sich selbst/ vnd neme sein Creutz auff sich täglich/ vnd folge mir nach. Jn
diesem sprüchlin lehret Christus/ was die Nachfolge sey/ Nemlich das
wer sein Jünger vnd ein Christ sein wil/ der muß Erstlich der Welt/
feinem fleisch vnd willen absagen/ so thut Moyses/ von welchem geschrie-
ben stehet zun Ebreern c. 11. v. 24. Durch den Glauben wolte
Moyses/ da er gros war/ nit mehr ein Sohn heissen der Tochter Pharao/
vnd erwehlete viel lieber mit dem Volck Gottes vngemach zu leiden/ den
die zeitliche ergätzung der sünden zu haben/ vnd achtet die schmach Christi
für grösser Reichthumb als die schätze Egypti. So thut Paulus zun Phi-
lip. 3. v. 8. Der acht es alles für kott vnd vnflat/ gegen der vber-
schwencklichen erkendtnuß Christi Jesu/ etc.
Vnd das sollen alle
Christen thun/ wie Joh. vermahnet 1. Joh. 2. v. 15. Habet nicht lieb die
Welt/ noch was in der Welt ist/ So jemand die Welt lieb hat/ in dem ist
nicht die liebe deß Vaters.

Darnach

Chriſtliche
der liebe ꝛc. Vnd in der 2. Tim. 2. v. 19. ſpricht er zwar. Der feſte grund
Gottes beſtehet vnd hat dieſen Siegel/ der Herr kennet die ſeinen: Er ſetzt
aber bald hinzu: vnd es trete ab von der vn gerechtigkeit/ wer den namen
Chriſti nennet/ vnd v. 21. So nu jemand ſich reiniget von ſolchẽ Leuthen/
der wird ein geheiliget gefeß ſein zu den ehren/ dem Haußherren breuchlich
vnd zu allem guten werck bereitet.

Darumb das ein gottloſe rede iſt/ wen die ſpoͤtter ſagen/ hat mich
Gott erwehlet/ ſo werde ich ſeelig/ ich mache was ich wil. Nein/ nicht ſo:
Sondern hat dich Gott erwehlet/ das du ſelig werdeſt/ ſo hat er dich auch
erwehlet/ daß du ſolt ſein heilig vnd vnſtrefflich fuͤr jhm in der liebe/ wie jtzt
gemelte Spruͤche Pauli bezeugen.

Vnd das iſt auch daß andere
Kennzeichen.

Von dem dritten Kennzeichen der Schaͤflin Chriſti/ ſtehet im Text/
vnd ſie folgen mir.

Hie were gar weitleufftig zu reden von der Nachfolgung Chriſti/
Aber vmb der engen zeit willen/ muͤſſen wir es kuͤrtzlich bey dem bleiben laſ-
ſen/ was Chriſtus ſaget/ Luc. 9. v. 23. Wer mir folgen wil/ der verleugne
ſich ſelbſt/ vnd neme ſein Creutz auff ſich taͤglich/ vnd folge mir nach. Jn
dieſem ſpruͤchlin lehret Chriſtus/ was die Nachfolge ſey/ Nemlich das
wer ſein Juͤnger vnd ein Chriſt ſein wil/ der muß Erſtlich der Welt/
feinem fleiſch vnd willen abſagen/ ſo thut Moyſes/ von welchem geſchrie-
ben ſtehet zun Ebreern c. 11. v. 24. Durch den Glauben wolte
Moyſes/ da er gros war/ nit mehr ein Sohn heiſſen der Tochter Pharao/
vnd erwehlete viel lieber mit dem Volck Gottes vngemach zu leiden/ den
die zeitliche ergaͤtzung der ſuͤnden zu haben/ vnd achtet die ſchmach Chriſti
fuͤr groͤſſer Reichthumb als die ſchaͤtze Egypti. So thut Paulus zun Phi-
lip. 3. v. 8. Der acht es alles fuͤr kott vnd vnflat/ gegen der vber-
ſchwencklichen erkendtnuß Chriſti Jeſu/ ꝛc.
Vnd das ſollen alle
Chriſten thun/ wie Joh. vermahnet 1. Joh. 2. v. 15. Habet nicht lieb die
Welt/ noch was in der Welt iſt/ So jemand die Welt lieb hat/ in dem iſt
nicht die liebe deß Vaters.

Darnach
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[20/0022] Chriſtliche der liebe ꝛc. Vnd in der 2. Tim. 2. v. 19. ſpricht er zwar. Der feſte grund Gottes beſtehet vnd hat dieſen Siegel/ der Herr kennet die ſeinen: Er ſetzt aber bald hinzu: vnd es trete ab von der vn gerechtigkeit/ wer den namen Chriſti nennet/ vnd v. 21. So nu jemand ſich reiniget von ſolchẽ Leuthen/ der wird ein geheiliget gefeß ſein zu den ehren/ dem Haußherren breuchlich vnd zu allem guten werck bereitet. Darumb das ein gottloſe rede iſt/ wen die ſpoͤtter ſagen/ hat mich Gott erwehlet/ ſo werde ich ſeelig/ ich mache was ich wil. Nein/ nicht ſo: Sondern hat dich Gott erwehlet/ das du ſelig werdeſt/ ſo hat er dich auch erwehlet/ daß du ſolt ſein heilig vnd vnſtrefflich fuͤr jhm in der liebe/ wie jtzt gemelte Spruͤche Pauli bezeugen. Vnd das iſt auch daß andere Kennzeichen. Von dem dritten Kennzeichen der Schaͤflin Chriſti/ ſtehet im Text/ vnd ſie folgen mir. Hie were gar weitleufftig zu reden von der Nachfolgung Chriſti/ Aber vmb der engen zeit willen/ muͤſſen wir es kuͤrtzlich bey dem bleiben laſ- ſen/ was Chriſtus ſaget/ Luc. 9. v. 23. Wer mir folgen wil/ der verleugne ſich ſelbſt/ vnd neme ſein Creutz auff ſich taͤglich/ vnd folge mir nach. Jn dieſem ſpruͤchlin lehret Chriſtus/ was die Nachfolge ſey/ Nemlich das wer ſein Juͤnger vnd ein Chriſt ſein wil/ der muß Erſtlich der Welt/ feinem fleiſch vnd willen abſagen/ ſo thut Moyſes/ von welchem geſchrie- ben ſtehet zun Ebreern c. 11. v. 24. Durch den Glauben wolte Moyſes/ da er gros war/ nit mehr ein Sohn heiſſen der Tochter Pharao/ vnd erwehlete viel lieber mit dem Volck Gottes vngemach zu leiden/ den die zeitliche ergaͤtzung der ſuͤnden zu haben/ vnd achtet die ſchmach Chriſti fuͤr groͤſſer Reichthumb als die ſchaͤtze Egypti. So thut Paulus zun Phi- lip. 3. v. 8. Der acht es alles fuͤr kott vnd vnflat/ gegen der vber- ſchwencklichen erkendtnuß Chriſti Jeſu/ ꝛc. Vnd das ſollen alle Chriſten thun/ wie Joh. vermahnet 1. Joh. 2. v. 15. Habet nicht lieb die Welt/ noch was in der Welt iſt/ So jemand die Welt lieb hat/ in dem iſt nicht die liebe deß Vaters. Darnach

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Zitationshilfe: Füssel, Martin: Christliche Leichpredigt/ Bey dem Begräbnüß deß Edelen Gestrengen/ Ehrenvesten/ Hoch vnd Wolbenambten/ Herren Joachim von Berge. [s. l.], 1602, S. 20. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/357469/22>, abgerufen am 18.12.2024.