Füssel, Martin: Christliche Leichpredigt/ Bey dem Begräbnüß deß Edelen Gestrengen/ Ehrenvesten/ Hoch vnd Wolbenambten/ Herren Joachim von Berge. [s. l.], 1602.Leichpredigt. Bey dem essen deß leibes/ haben es die Jünger im ersten Abendmahl Darnach fürs ander/ ab inutili v. 63. Das fleisch ist kein nütz: nem- Was nu Christus alhie Johan. 6. gelerei hat/ wie jtzo vernommen/ geschehen/ C ij
Leichpredigt. Bey dem eſſen deß leibes/ haben es die Juͤnger im erſten Abendmahl Darnach fuͤrs ander/ ab inutili v. 63. Das fleiſch iſt kein nuͤtz: nem- Was nu Chriſtus alhie Johan. 6. gelerei hat/ wie jtzo vernommen/ geſchehen/ C ij
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Leichpredigt.
Bey dem eſſen deß leibes/ haben es die Juͤnger im erſten Abendmahl
bleiben laſſen/ vnd von dem leiblichen/ muͤndlichen eſſen nichts wiſſen
koͤnnen. Denn da die Capernaiten jhnen embildeten/ ein Muͤndlich
eſſen deß natuͤrlichen fleiſches Chriſt/ ſich dran ergerten/ vnd zu ruͤcke tra-
ten/ hat es der Herr Chriſtus als bald widerleget/ mit zweyen ſtarcken Ar-
gumenten/ Als erſtlich/ Ab Aſcenſione v. 62. Wie/ wenn jhr denn ſe-
hen werdet/ deß Menſchen Sohn auffaren dahin/ da er vor war.
Darnach fuͤrs ander/ ab inutili v. 63. Das fleiſch iſt kein nuͤtz: nem-
lich/ wie es die von Capernaum verſtunden/ als muſte man daß natuͤr-
liche fleiſch Muͤndlich eſſen/ da ſpricht der Herr/ das fleiſch iſt kein nuͤtz/
der Geiſt iſts/ der da lebendig macht/ die wort die ichrede/ ſind Geiſt vnd
leben. Lehret damit/ ſeine Predigt muͤſſe geiſtlich verſtanden werden/
nicht von einem leiblichen/ muͤndlichen eſſen deß natuͤrlichen fleiſches/
ſondern vom Geiſtlichen eſſen ſeines gecreutzigten leibes. So iſt ſein
Fleiſch die rechte ſpeiſe/ vnd ſein Blut der rechte tranck/ v. 55.
Was nu Chriſtus alhie Johan. 6. gelerei hat/ wie jtzo vernommen/
das hat er in Einſatzung deß Abendmals nicht widerruffen/ oder vmb-
geſtoſſen/ denn er iſt jhm ſelber nicht zu wider. Were aber ein ander
Eſſen deß Leibs Chriſti/ Joh. 6. ein anders in Einſatzung deß
Abendmals/ ſo ſoltu die Apoſtel fuͤr ſolche trewe zeugen Chriſti halten/
daß/ wie ſie das Geiſtliche eſſen deß Leibes auffgezeichnet haben/
vnd vns gegeben/ Alſo wuͤrden ſie auch das Muͤndliche eben ſo wol auff-
geſchrieben haben/ vnd nicht verſchwiegen/ den Paulus ſaget zu den El-
teſten zu Epheſo/ die er gen Miletum erfordert hatte/ Jch habe euch
nichts verhalten/ dz ich nicht verkuͤndiget hette/ alle den Rhat
Gottes/ Act. 20. v. 27. vnd an die Corinther ſchreibet er/ 1. Cor. 11.
v. 23. Jch habe es von dem Herren empfangen/ das ich euch
gegeben habe. Hette nu Chriſtus ein ander Eſſen ſeines leibes
eingeſetzt im Abendmahl/ als er zuvor davon geleret hatte/ Joh. 6. er
wuͤrde es Paulo/ der die lehr vom Abendmal im dritten Himmel von jhm
ſtudiret hat nicht verhalten haben/ ſonderlich/ wenn der Seelen heil vnd
Seligkeit drauff ſtuͤnde. Haͤtte es aber Paulus empfangen/ er wuͤrde
es gewißlich/ wie das ander vns gegeben haben. Weil es nu nicht
geſchehen/
C ij
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