Holfeld, Johann: HOMO SPIRITUALITER Phthisicus. Polnisch Lissa, 1650.Christliche Leich-Predigt. verheissenen Meßiam/ von deme Johannes der Täuf-Joh. 1. v. 29.fer im I. Cap. Johan. saget/ Siehe/ das ist GOttes Lamb/ welches der Welt Sünde trägt/ umb deß Willen GOtt auch jtzo sich seiner erbarmen/ seine Mis- sethat dämpffen/ und alle solche seine Sünde hinter sich Esa. 38. v. 17.zurück/ und in die Tieffe des Meers werffen sol/ Mich. 7. v. 19.Esa. XXXVIII. und Miche. VII. O hertzliches Seufftzen! O bewehrte Das hie König David sey erhöret unnd errettet Hat Ers aber bey Absoloms Verfolgung gebetet/ Stim-
Chriſtliche Leich-Predigt. verheiſſenen Meßiam/ von deme Johannes der Taͤuf-Joh. 1. v. 29.fer im I. Cap. Johan. ſaget/ Siehe/ das iſt GOttes Lamb/ welches der Welt Suͤnde traͤgt/ umb deß Willen GOtt auch jtzo ſich ſeiner erbarmen/ ſeine Miſ- ſethat daͤmpffen/ und alle ſolche ſeine Suͤnde hinter ſich Eſa. 38. v. 17.zuruͤck/ und in die Tieffe des Meers werffen ſol/ Mich. 7. v. 19.Eſa. XXXVIII. und Miche. VII. O hertzliches Seufftzen! O bewehrte Das hie Koͤnig David ſey erhoͤret unnd errettet Hat Ers aber bey Abſoloms Verfolgung gebetet/ Stim-
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Chriſtliche Leich-Predigt.
verheiſſenen Meßiam/ von deme Johannes der Taͤuf-
fer im I. Cap. Johan. ſaget/ Siehe/ das iſt GOttes
Lamb/ welches der Welt Suͤnde traͤgt/ umb deß
Willen GOtt auch jtzo ſich ſeiner erbarmen/ ſeine Miſ-
ſethat daͤmpffen/ und alle ſolche ſeine Suͤnde hinter ſich
zuruͤck/ und in die Tieffe des Meers werffen ſol/
Eſa. XXXVIII. und Miche. VII.
Joh. 1. v. 29.
Eſa. 38. v. 17.
Mich. 7. v. 19.
O hertzliches Seufftzen! O bewehrte
Artzney!
Das hie Koͤnig David ſey erhoͤret unnd errettet
worden/ iſt kein Zweiffel. Und hat Er zu Sauls Zei-
ten/ der Ihn in den Wuͤſten verfolget/ diß alles fuͤr Gott
im Himmel außgeſchuͤttet/ ſo bezeiget es der Heilige
Geiſt/ wie Er iſt erhoͤret und errettet worden/ und ſpricht
im XXIII. Cap. des I. Buchs Samuelis. David
bleib in der Wuͤſten/ in der Burg/ und bleib auff
dem Berge in der Wuͤſten Siph/ Saul aber ſuch-
te Ihn ſein lebenlang/ aber GOtt gab Ihn nicht
in ſeine Haͤnde.
1. Sam. 23.
v. 14.
Hat Ers aber bey Abſoloms Verfolgung gebetet/
ſo wiſſen wir es/ wie GOtt Abſolom geſtraffet/ und Da-
vid auff ſeinen Koͤniglichen Thron mit ehren wider ein-
geſetzet hat/ außm XVIII. und XIX. Cap. des an-
dern Buchs Samuelis. Hat alſo auch allhie in der
That waar befunden/ was Er im XVIII. Pſalm ſaget:
Wenn mir Angſt iſt/ ſo ruffe Ich den HErrn an/
und ſchrey zu meinem GOtt/ ſo erhoͤret Er meine
Stim-
Pſal. 18. v. 7.
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