Weber, Michael: Christliche Trawr- und Leichpredigt. [Nürnberg], 1647.betende Hände/ mit welchen er Gott in seinen gespannten Zorn- solche
betende Haͤnde/ mit welchen er Gott in ſeinen geſpañten Zorn- ſolche
<TEI> <text> <body> <div n="1"> <p><pb facs="#f0090" n="81"/> betende Haͤnde/ mit welchen er Gott in ſeinen geſpañten Zorn-<lb/> bogen gefallen/ vnd nicht nur fuͤr ſich/ ſondern auch fuͤr die gan-<lb/> tze Chriſtenheit vmb Abwendung der vorſtehenden Straffen<lb/> ſehnlich gebeten. <hi rendition="#fr">Seligſter Herr</hi> <hi rendition="#aq">Sauberte,</hi> da biſtu wol<lb/> ja am beſten getroffen! du wareſt freylich ein Creutztretter/ alſo/<lb/> daß/ wo du ſtundſt vnd giengſt/ nichts denn Creutz vmb vnd vn-<lb/> ter dir war. Creutz im Hauß/ Creutz im Ambt/ Creutz am Leib/<lb/> vnd das nicht nur etwan nach gemeinemLauff/ wie andere auch<lb/> empfinden moͤchten/ ſondern gewißlich uͤberall faſt im hoͤchſten<lb/> Grad. Dannoch beſtundeſtu das alles ſo gedultig/ ſo willig/ ſo<lb/> Chriſtlich/ daß wer mit dir vertrewlich vmbgangen/ ſich deſſen<lb/> verwundern muſte. Haͤtten andere nur ein eintziges ſolches recht<lb/> hohes Creutz auff jhnen/ wie dieſer Herr Prediger an allen Or-<lb/> ten vnd Enden/ gehabt/ ſie wuͤrden nit wiſſen/ wie ſie ſich klaͤg-<lb/> lich genug erzeigen ſolten. Aber da war wol beyſammen <hi rendition="#fr">Dul-<lb/> ten</hi> vnd <hi rendition="#fr">Leiden/</hi> wie bey Hiob vnd andern Propheten vnd Die-<lb/> nern Gottes geweſen/ als wir vor dieſem Text auß vnſerm Ja-<lb/> cobo gehoͤret. Welches vmb ſo viel mehr zu verwundern/ die-<lb/> weil er vnter ſolchem vielfaͤltigen Creutz auch ſeiner Nebenchri-<lb/> ſten vnd der gantzen nohtleidenden Kirchen mit Andacht geden-<lb/> cken koͤnnen. Andere/ wann ſie in groſſem Vngluͤck ſtecken/ ſe-<lb/> hen meiſtentheils auff ſich vnd jhrAnligen allein/ das ſchmertzet/<lb/> kuͤmmert vnd betruͤbet ſie dermaſſen/ daß ſie jhrer Mitchriſten<lb/> vergeſſen/ oder wol gar gedencken/ ich hab fuͤr mich vnnd mein<lb/> Creutz genug zu beten/ bete ein anders fuͤr ſich auch. Aber nicht<lb/> ſo vnſer ſeliger Herr <hi rendition="#aq">Saubertus.</hi> Ob der gleich auff lauterm<lb/> Creutz ſtund vnd gieng/ ſorgte er doch in ſeinem Gebet nicht al-<lb/> lein fuͤr ſich/ ſondern vergaß ſchier ſeines eigenẽ Zuſtands/ kehr-<lb/> te das Angeſicht von dem dickgehaͤufften Creutz ab/ vnd wande<lb/> es mit vnabweißlicher Zuverſicht gegen den uͤber die vnbußfer-<lb/> tigen Chriſten ſehr-ergrimmten GOtt/ den bat er/ dem flehete<lb/> er/ bey dem hielt er vmb Gnad an/ weil er lebte. Geſtalt wir dañ<lb/> <fw type="catch" place="bottom">ſolche</fw><lb/></p> </div> </body> </text> </TEI> [81/0090]
betende Haͤnde/ mit welchen er Gott in ſeinen geſpañten Zorn-
bogen gefallen/ vnd nicht nur fuͤr ſich/ ſondern auch fuͤr die gan-
tze Chriſtenheit vmb Abwendung der vorſtehenden Straffen
ſehnlich gebeten. Seligſter Herr Sauberte, da biſtu wol
ja am beſten getroffen! du wareſt freylich ein Creutztretter/ alſo/
daß/ wo du ſtundſt vnd giengſt/ nichts denn Creutz vmb vnd vn-
ter dir war. Creutz im Hauß/ Creutz im Ambt/ Creutz am Leib/
vnd das nicht nur etwan nach gemeinemLauff/ wie andere auch
empfinden moͤchten/ ſondern gewißlich uͤberall faſt im hoͤchſten
Grad. Dannoch beſtundeſtu das alles ſo gedultig/ ſo willig/ ſo
Chriſtlich/ daß wer mit dir vertrewlich vmbgangen/ ſich deſſen
verwundern muſte. Haͤtten andere nur ein eintziges ſolches recht
hohes Creutz auff jhnen/ wie dieſer Herr Prediger an allen Or-
ten vnd Enden/ gehabt/ ſie wuͤrden nit wiſſen/ wie ſie ſich klaͤg-
lich genug erzeigen ſolten. Aber da war wol beyſammen Dul-
ten vnd Leiden/ wie bey Hiob vnd andern Propheten vnd Die-
nern Gottes geweſen/ als wir vor dieſem Text auß vnſerm Ja-
cobo gehoͤret. Welches vmb ſo viel mehr zu verwundern/ die-
weil er vnter ſolchem vielfaͤltigen Creutz auch ſeiner Nebenchri-
ſten vnd der gantzen nohtleidenden Kirchen mit Andacht geden-
cken koͤnnen. Andere/ wann ſie in groſſem Vngluͤck ſtecken/ ſe-
hen meiſtentheils auff ſich vnd jhrAnligen allein/ das ſchmertzet/
kuͤmmert vnd betruͤbet ſie dermaſſen/ daß ſie jhrer Mitchriſten
vergeſſen/ oder wol gar gedencken/ ich hab fuͤr mich vnnd mein
Creutz genug zu beten/ bete ein anders fuͤr ſich auch. Aber nicht
ſo vnſer ſeliger Herr Saubertus. Ob der gleich auff lauterm
Creutz ſtund vnd gieng/ ſorgte er doch in ſeinem Gebet nicht al-
lein fuͤr ſich/ ſondern vergaß ſchier ſeines eigenẽ Zuſtands/ kehr-
te das Angeſicht von dem dickgehaͤufften Creutz ab/ vnd wande
es mit vnabweißlicher Zuverſicht gegen den uͤber die vnbußfer-
tigen Chriſten ſehr-ergrimmten GOtt/ den bat er/ dem flehete
er/ bey dem hielt er vmb Gnad an/ weil er lebte. Geſtalt wir dañ
ſolche
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