Weber, Michael: Christliche Trawr- und Leichpredigt. [Nürnberg], 1647.das ist der Tag/ deß wir begehret haben/ wir habens erlanget/ Aber das ist der Vnverständigen/ der Thoren vnnd Solche jhre Ruhe gibt nun mit mehrerm zu verstehen das Malachias der Prophet gedencket/ daß zu seiner Zeit Leu- dann
das iſt der Tag/ deß wir begehret haben/ wir habens erlanget/ Aber das iſt der Vnverſtaͤndigen/ der Thoren vnnd Solche jhre Ruhe gibt nun mit mehrerm zu verſtehen das Malachias der Prophet gedencket/ daß zu ſeiner Zeit Leu- dann
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das iſt der Tag/ deß wir begehret haben/ wir habens erlanget/
wir habens erlebet/ Thren. 2.
Aber das iſt der Vnverſtaͤndigen/ der Thoren vnnd
Narren Vrtheil/ ſagt vnſer Text/ das iſt/ der Gottloſen/
welche die Schrifft nicht wiſſen/ noch die Krafft GOttes/ wie
dorten Chriſtus redet/ Matth. 22. Viel ein anders berichtet
vns Gottes Wort/ daß nemlich die Gerechten durch einen
fruͤzeitigen Tod fein zeitlich zu jhrer langgewuͤnſchten Ruhe
kommen/ hingegen aber auff jhr Abſterben gemeiniglich groſſes
Vngluͤck folge/ welches ſie mit jhrem Gebet haben auff gehal-
ten/ Eſa. 57.
Solche jhre Ruhe gibt nun mit mehrerm zu verſtehen das
Dritte Puͤcetlein/ welches beſchreibet der Gerechten
Zuſtand nach jhrem Tod/ vnd iſt derſelbe Glorioſa permu-
tatio, der herrliche Wechſel/ der ſich alsdann mit jhnen be-
gibt. Davon redet der Text alſo: Der Gerechten Seelen
ſind in GOTTES Hand/ vnnd keine Qual ruͤhret
ſie an.
Malachias der Prophet gedencket/ daß zu ſeiner Zeit Leu-
te geweſt/ die nichts gehalten haben von dem Gottſeligen Lebẽ/
vnd gemeinet/ es ſey vmbſonſt/ daß man Gott diene: Aber denen
hat er widerſprochen vnd geſagt/ Es werde eine Zeit kommen/
da man werde einen Vnterſchied ſehen zwiſchen den Gerech-
ten vnd Gottloſen/ zwiſchen deme/ der GOtt dienet/ vnd de-
me/ der jhm nicht dienet/ Malach. 3. Dergleichen haͤlt vns
der heilige Geiſt in vnſerm Text fuͤr: Obſchon die Vnverſtaͤn-
digen/ das iſt/ die Gottloſen vnd Vnglaubigen jhnẽ einbildẽ/ die
Gerechten vnd Glaubigen ſind elende Leute im Leben vnd
Sterben/ als die jhrer Froͤmmkeit nichts zu genieſſen haͤtten/
Sihe/ ſo ſolle es doch nach jhrem Tod anders dahergehen/ als-
dann
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