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Felber, Leonhard: Geistlich Paßport Oder Richtige Kundschafft der Kinder GOttes. Oels, 1606.

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darumb jhn der Türcke hoch vnd lieb gehalten/ welches vns Christen
eine grosse schande ist/ das wir vmbs losen Geldes willen/ so schend-
lich vnser Seele verkauffen/ Achten vnsern Christlichen vnd Selig-
machenden glauben nicht höher/ denn eines Heydnischen Regents
gunst vnd vergängliche ehre? Aber das ist viel eine grössere schande
auß leydiger verzweiffelung von Gott abfallen/ jhn verleugnen vnd
verlassen/ auß der Ordnung des Zeitlichen lebens tretten/ ehe Gott
ruffet vnd spricht/ Kompt wider Menschen Kinder/ wie solcher ab-
Psal: 90.schewlichen exempel/ die Welt noch täglich siehet/ denn es nicht blie-
ben ist/ bey dem Vermaledeyten exempel Sauls des Königs in Israel/
1. Par: 10.welcher auch von seinen eygnen Händen starb/ Vielweniger bey Iudae
Matt: 27.des Verrähters/ welcher Dieb sich selbst anknüpffete: sondern der
Teuffel hat noch heute sein spiel/ vnd ist so Mächtig in den Kindern
des Vnglaubens/ das sie auch wol solche That dürffen rühmen vnd
auffs höchste loben/ gleich wenn es jhnen nicht gefehrlich were/ sie
sterben welches todes sie wolten. Es solten aber solche Leute bedencken/
das 5. Gebot/ so da heist/ du solt nicht tödten/ welches nicht allein von
vnsern Nechsten/ sonder auch von vns selbst zuverstehen ist: sollen
wir dem Nechsten an seinem Leibe keinen schaden noch leyd thun/
wie viel mehr auch vns selbst/ denn es spricht außdrücklich Paulus/
Joh: Abbas
Spanh: in
cata: scrip:
Ephes: 5. Das niemand jemals seyn eygen Fleisch gehasset hat.

Seneca ein gelehrter vnnd trefflicher Mann bey den Heyden/
(welcher auch wie man wil/ sol sein ein Freund Pauli des Apostels
gewesen/) gehet hoch vnd gewaltig dahin/ das einer jhm möge wol
J: L:
In sua in-
ductione
ad Stoic:
Philoso-
phiam.
das Leben selbst nemen/ wie denn einer seiner fleissigen discipel, solche
seine Bewegung hat mit fleis zusammen gesucht/ Aber inn Pauli
Schule wirds der Mann nicht gelernet haben/ welcher vermchuet/
das ein jeglicher seinen Leib sol in ehren haben vnd halten/ So spricht
Rom: 13.auch dieser Erleuchte Lehrer/ das vnser keiner jhm selbst nicht lebe/
Rom: 14.vnd vnser keiner jhm selbst nicht sterbe/ Der anfang vnsers lebens/ ist
nicht von vns/ sondern von Gott/ der hat vns vngeboren geruffen/
Ierem: 1.seine Hände haben vns bereit/ vnd die Seele im anfang des Lebens
Iob: 10.eingegossen/ dem sollen wir auch sterben/ vnsere Seele in seine hände
Genes: 2.legen/ vnd warten biß Er kompt.

Valeri

darumb jhn der Tuͤrcke hoch vnd lieb gehalten/ welches vns Chriſten
eine groſſe ſchande iſt/ das wir vmbs loſen Geldes willen/ ſo ſchend-
lich vnſer Seele verkauffen/ Achten vnſern Chꝛiſtlichen vnd Selig-
machenden glauben nicht hoͤher/ denn eines Heydniſchen Regents
gunſt vnd vergaͤngliche ehre? Aber das iſt viel eine groͤſſere ſchande
auß leydiger verzweiffelung von Gott abfallen/ jhn verleugnen vnd
verlaſſen/ auß der Ordnung des Zeitlichen lebens tretten/ ehe Gott
ruffet vnd ſpricht/ Kompt wider Menſchen Kinder/ wie ſolcher ab-
Pſal: 90.ſchewlichen exempel/ die Welt noch taͤglich ſiehet/ denn es nicht blie-
ben iſt/ bey dem Vermaledeytẽ exempel Sauls des Koͤnigs in Iſrael/
1. Par: 10.welcher auch von ſeinen eygnen Haͤndẽ ſtarb/ Vielweniger bey Iudæ
Matt: 27.des Verraͤhters/ welcher Dieb ſich ſelbſt anknuͤpffete: ſondern der
Teuffel hat noch heute ſein ſpiel/ vnd iſt ſo Maͤchtig in den Kindern
des Vnglaubens/ das ſie auch wol ſolche That duͤrffen ruͤhmen vnd
auffs hoͤchſte loben/ gleich wenn es jhnen nicht gefehrlich were/ ſie
ſterbẽ welches todes ſie wolten. Es ſolten aber ſolche Leute bedencken/
das 5. Gebot/ ſo da heiſt/ du ſolt nicht toͤdten/ welches nicht allein von
vnſern Nechſten/ ſonder auch von vns ſelbſt zuverſtehen iſt: ſollen
wir dem Nechſten an ſeinem Leibe keinen ſchaden noch leyd thun/
wie viel mehr auch vns ſelbſt/ denn es ſpricht außdruͤcklich Paulus/
Joh: Abbas
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Epheſ: 5. Das niemand jemals ſeyn eygen Fleiſch gehaſſet hat.

Seneca ein gelehrter vnnd trefflicher Mann bey den Heyden/
(welcher auch wie man wil/ ſol ſein ein Freund Pauli des Apoſtels
geweſen/) gehet hoch vnd gewaltig dahin/ das einer jhm moͤge wol
J: L:
In ſua in-
ductione
ad Stoic:
Philoſo-
phiam.
das Leben ſelbſt nemen/ wie denn einer ſeiner fleiſſigen diſcipel, ſolche
ſeine Bewegung hat mit fleis zuſammen geſucht/ Aber inn Pauli
Schule wirds der Mann nicht gelernet haben/ welcher vermchuet/
das ein jeglicher ſeinen Leib ſol in ehren habẽ vnd halten/ So ſpricht
Rom: 13.auch dieſer Erleuchte Lehrer/ das vnſer keiner jhm ſelbſt nicht lebe/
Rom: 14.vnd vnſer keiner jhm ſelbſt nicht ſterbe/ Der anfang vnſers lebens/ iſt
nicht von vns/ ſondern von Gott/ der hat vns vngeboren geruffen/
Ierem: 1.ſeine Haͤnde haben vns bereit/ vnd die Seele im anfang des Lebens
Iob: 10.eingegoſſen/ dem ſollen wir auch ſterben/ vnſere Seele in ſeine haͤnde
Geneſ: 2.legen/ vnd warten biß Er kompt.

Valeri
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Zitationshilfe: Felber, Leonhard: Geistlich Paßport Oder Richtige Kundschafft der Kinder GOttes. Oels, 1606, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/345804/16>, abgerufen am 21.11.2024.