Felber, Leonhard: Geistlich Paßport Oder Richtige Kundschafft der Kinder GOttes. Oels, 1606.darumb jhn der Türcke hoch vnd lieb gehalten/ welches vns Christen Seneca ein gelehrter vnnd trefflicher Mann bey den Heyden/ Valeri
darumb jhn der Tuͤrcke hoch vnd lieb gehalten/ welches vns Chriſten Seneca ein gelehrter vnnd trefflicher Mann bey den Heyden/ Valeri
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darumb jhn der Tuͤrcke hoch vnd lieb gehalten/ welches vns Chriſten
eine groſſe ſchande iſt/ das wir vmbs loſen Geldes willen/ ſo ſchend-
lich vnſer Seele verkauffen/ Achten vnſern Chꝛiſtlichen vnd Selig-
machenden glauben nicht hoͤher/ denn eines Heydniſchen Regents
gunſt vnd vergaͤngliche ehre? Aber das iſt viel eine groͤſſere ſchande
auß leydiger verzweiffelung von Gott abfallen/ jhn verleugnen vnd
verlaſſen/ auß der Ordnung des Zeitlichen lebens tretten/ ehe Gott
ruffet vnd ſpricht/ Kompt wider Menſchen Kinder/ wie ſolcher ab-
ſchewlichen exempel/ die Welt noch taͤglich ſiehet/ denn es nicht blie-
ben iſt/ bey dem Vermaledeytẽ exempel Sauls des Koͤnigs in Iſrael/
welcher auch von ſeinen eygnen Haͤndẽ ſtarb/ Vielweniger bey Iudæ
des Verraͤhters/ welcher Dieb ſich ſelbſt anknuͤpffete: ſondern der
Teuffel hat noch heute ſein ſpiel/ vnd iſt ſo Maͤchtig in den Kindern
des Vnglaubens/ das ſie auch wol ſolche That duͤrffen ruͤhmen vnd
auffs hoͤchſte loben/ gleich wenn es jhnen nicht gefehrlich were/ ſie
ſterbẽ welches todes ſie wolten. Es ſolten aber ſolche Leute bedencken/
das 5. Gebot/ ſo da heiſt/ du ſolt nicht toͤdten/ welches nicht allein von
vnſern Nechſten/ ſonder auch von vns ſelbſt zuverſtehen iſt: ſollen
wir dem Nechſten an ſeinem Leibe keinen ſchaden noch leyd thun/
wie viel mehr auch vns ſelbſt/ denn es ſpricht außdruͤcklich Paulus/
Epheſ: 5. Das niemand jemals ſeyn eygen Fleiſch gehaſſet hat.
Pſal: 90.
1. Par: 10.
Matt: 27.
Joh: Abbas
Spanh: in
cata: ſcrip:
Seneca ein gelehrter vnnd trefflicher Mann bey den Heyden/
(welcher auch wie man wil/ ſol ſein ein Freund Pauli des Apoſtels
geweſen/) gehet hoch vnd gewaltig dahin/ das einer jhm moͤge wol
das Leben ſelbſt nemen/ wie denn einer ſeiner fleiſſigen diſcipel, ſolche
ſeine Bewegung hat mit fleis zuſammen geſucht/ Aber inn Pauli
Schule wirds der Mann nicht gelernet haben/ welcher vermchuet/
das ein jeglicher ſeinen Leib ſol in ehren habẽ vnd halten/ So ſpricht
auch dieſer Erleuchte Lehrer/ das vnſer keiner jhm ſelbſt nicht lebe/
vnd vnſer keiner jhm ſelbſt nicht ſterbe/ Der anfang vnſers lebens/ iſt
nicht von vns/ ſondern von Gott/ der hat vns vngeboren geruffen/
ſeine Haͤnde haben vns bereit/ vnd die Seele im anfang des Lebens
eingegoſſen/ dem ſollen wir auch ſterben/ vnſere Seele in ſeine haͤnde
legen/ vnd warten biß Er kompt.
J: L:
In ſua in-
ductione
ad Stoic:
Philoſo-
phiam.
Rom: 13.
Rom: 14.
Ierem: 1.
Iob: 10.
Geneſ: 2.
Valeri
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