Felber, Leonhard: Geistlich Paßport Oder Richtige Kundschafft der Kinder GOttes. Oels, 1606.bleiben/ weil sie vns nicht alleine ist versprochen: sondern auch viel1. Tim: 3. Der Erste Ruhm/ den ein Christlicher Ritter mit sich nehmen Wer bey den Griechen nicht recht Kempffete/ der ward vmbPausanias geschaffen/ B i j
bleiben/ weil ſie vns nicht alleine iſt verſprochen: ſondern auch viel1. Tim: 3. Der Erſte Ruhm/ den ein Chriſtlicher Ritter mit ſich nehmen Wer bey den Griechen nicht recht Kempffete/ der ward vmbPauſanias geſchaffen/ B i j
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bleiben/ weil ſie vns nicht alleine iſt verſprochen: ſondern auch viel
hoͤher beſtetiget denn jenen. Endlich leget er vns auch fuͤr/ was von
jhm geſchehen vnd verrichtet worden/ Weiſet auff ſeine Geiſtliche
Paßport/ ſo jhme der H. Geiſt inn ſein Hertze hat geſchrieben/ vnd
verſichert/ wolte gerne das wir auch darnach ſtreben vnnd trachten
ſolten/ damit wirs auch bey der endlichen Muſterung alles Fleiſches
aufflegen koͤnnen/ welches da ſey/ hoͤret vnd vernehmet es.
1. Tim: 3.
Rom: 5.
Mat: 25.
Der Erſte Ruhm/ den ein Chriſtlicher Ritter mit ſich nehmen
ſol/ heiſt ſtrenue certare, Maͤnnlich vnnd Ritterlich ſtreiten/ ſich
gegen ſeinen Feinden wehren/ denn vberwinden/ vnd nicht von jhm
vberwunden werden/ denn es gibet ſich dieſer vnſer Apoſtel vnnd
Leutenampt außdruͤcklichen an/ inn dieſer Erſten Epiſtel Capit. 2.
Das keiner koͤnne vnd moͤge diß Ehrenpfand nehmen/ der nicht wird
recht gekempffet haben/ niſi qui legitime Certaverit. Was heiſt aber
ordentlich/ gebuͤrlich vnnd recht kempffen? Nach dem Willen vnd
Sinn ſtreiten/ deſſen der vns auff den Plan vnd an die ſchrencke hat
gefuͤhret/ der gibet vns ein ſolche Regel/ Matth: 24. Wer beſtendig
bleiben wird biß ans ende/ ſol Selig werden/ vnd Apocal: 2. ſpricht
er zu vns allen/ Sey getrew biß an todt/ ſo wil ich dir geben die Kron
des Ewigen lebens.
2 Tim: 1.
2. Theſ: 2
Wer bey den Griechen nicht recht Kempffete/ der ward vmb
eine Summa Geldes geſtrafft/ Wer auch mit betrug vnd heuche-
ley trit auff dieſen Streit/ dienet ſeinem Gott nicht von grund ſeines
Hertzens/ den kennet er nicht/ wil jhn auch nicht zum Ewigen leben
einlaſſen/ Darumb ruͤhmet alle auffrichtige ſtreyter Gottes der hey-
lige Geiſt/ vnd ſaget von jhnen/ Beatus vir in cujus spiritu non est
dolus, in welchem kein Betrug noch Falſchheit iſt. Gebuͤhrlich ſtrei-
ten heiſt auch nicht faul vnd nachlaͤſſig ſein Ampt thuen/ ſeinen feind
getroſt angreiffen/ denn es heiſt hie recht wie Jeremias ſpricht. 48.
Verflucht ſey der welcher ſein Schwerdt auff helt/ vnd in dieſem
Propheten wird auch das hoͤchſte Wort gebrauchet/ wider alle die ſo
des HErrn werck betruͤglich thun/ darumb gilts dem Feinde Ritter-
lich vnter Augen tretten/ vnd er muß von vns vberwunden vnd ere
leget werden/ damit wir koͤnnen mit Judith ſagen/ auß jhrem Buͤch-
lein/ Cap. 13. Gelobet ſey der HErr/ der Himmel vnd Erden hat
geſchaffen/
Pauſanias
in Corin-
thiacis de
Eupolo.
Iſai: 7.
Matth: 6.
Matt. 7.
Pſal: 32.
Ier: 48.
B i j
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