Adolph, Christian: mors beatorvm EXODUS MISERIÆ TERRESTRIS, ET PA RASCEVE GLORIÆ COELESTIS. Leipzig, 1636.Christliche Abdanckung. Must der ja gantz seyn ein Vnhold/Der nicht auffs wengst fließäugeln solt. Wer nun scheid vnd nicht wider kömpt Ob der mir auch das Hertz mit nimbt? Vrtheilt jhr Eltern/ jhr Eheleut/ Von euch wil ichs erlernen heut. Schreibet mein auff der löblichen Universitet Leiptzig gewe- Sie sollen sich aber nicht so gar sehr betrüben/ in Be- Da auff eine Zeit der Thebanische Fürst Epaminondas Da Cicero seinen guten Freund den Titium trösten ben
Chriſtliche Abdanckung. Muſt der ja gantz ſeyn ein Vnhold/Der nicht auffs wengſt fließaͤugeln ſolt. Wer nun ſcheid vnd nicht wider koͤmpt Ob der mir auch das Hertz mit nimbt? Vrtheilt jhr Eltern/ jhr Eheleut/ Von euch wil ichs erlernen heut. Schreibet mein auff der loͤblichen Univerſitet Leiptzig gewe- Sie ſollen ſich aber nicht ſo gar ſehr betruͤben/ in Be- Da auff eine Zeit der Thebaniſche Fuͤrſt Epaminondas Da Cicero ſeinen guten Freund den Titium troͤſten ben
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Chriſtliche Abdanckung.
Muſt der ja gantz ſeyn ein Vnhold/
Der nicht auffs wengſt fließaͤugeln ſolt.
Wer nun ſcheid vnd nicht wider koͤmpt
Ob der mir auch das Hertz mit nimbt?
Vrtheilt jhr Eltern/ jhr Eheleut/
Von euch wil ichs erlernen heut.
Schreibet mein auff der loͤblichen Univerſitet Leiptzig gewe-
ſer Pivat-Præceptor Herr M. Johann Hartranfft/ ſeliger
Gedaͤchtnus. Drumb ſeind die hochgeehrte Eltern nicht
zu verdencken/ daß auch ſie ſich vber dem Todte jhres einigen
lieben Soͤhnleins Jeremiæ betruͤben.
Sie ſollen ſich aber nicht ſo gar ſehr betruͤben/ in Be-
trachtung daß man damit nicht alleine nichts außrichte: Son-
dern daß man ſich auch damit groͤblich an GOtt dem Her-
ren verſuͤndige/ vnd daß jhrem lieben Soͤhnlein durch ſol-
chen fruͤhzeitigen Todt nicht vbel/ ſondern gar wol geſchehen.
Da auff eine Zeit der Thebaniſche Fuͤrſt Epaminondas
gehoͤꝛet/ das in der Schlacht ad Leuctras gehalten ein beruͤhm-
ter Kriegsman geblieben/ hat er geſagt O Hercules! quod o-
tium hic vir nactus eſt; otium enim mors eſt, vita nego-
tium, Ach wie iſt der Mann ſo bald zur Ruhe kommen/ denn
der Todt iſt Ruhe/ das Leben iſt nur Muͤhe vnd Arbeit/
das koͤnnen wir viel mehr vnd beſſer von dem ſelig verſtorbenen
Soͤhnlein/ als einem getaufften Chriſten Kindlein ſagen.
Von jhme koͤnnen wir aus ſeinem Leich Text recht ſagen Sap.
47. Es iſt in der Ruhe.
Da Cicero ſeinen guten Freund den Titium troͤſten
vnd vermahnen wil/ daß er ſich vber dem Todtesfall ſeines lie-
ben
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