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Reideburg, Christoph von: Kurtze Anleitung: Wie die jetzige böse Zeit/ darinnen zwar für sich selbst/ nichts/ alß eytel Klag. Breslau, 1642.

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numehr das Edle Deutschland/ vollend gantz auffs
Tod-Bette leget: GOTT hat es heylen wollen/Ier. 51. v.
9.

Aber es hat nicht wollen Heyl werden: GOTT
hat es durch Hunger Casteyet/ vnd das Böse wol
wegfasten heissen: GOTT hat es durch Pest vnd
Seuchen purgiret/ vnd den Vberfluß in vielen Or-
then rein abgeschafft: GOTT hat Jhm durch
die Mörder/ das böse Geblütt/ häuffig weggelas-
sen/ vnd am Haupt/ Händen vnd Füssen/ viel A-
dern eröffnet: Aber es ist leyder zum Gutten er-Ezech. 22.
v.
24.

storben: Es ist ein Land/ das nicht zureinigen ist.Ier. 15. v 6
Drumb lests nu der Himlische Artzt liegen: Denn
ER ist deß Erbarmens Müde worden. Kurtz:

Wir haben eine solche Zeit erlebt:

Da die Menschen Teuffel werden/F. V. L.
Vnd die Noth so groß wil sein/
Da der Trost gantz weicht auff Erden/
Vnd so grausam wird die Pein/
Da ein Tag den andern lehrt/
Wie sich Angst mit ängsten mehrt/
Drüber vnsre Hertz vnd Sinnen/
Nichts alß kläglich Heulen können/

Es ist eine alte Gewonheit/ daß wenn
Vertraute Freunde zusammen kommen/ inn ge-
mein/ einer den andern fragt: Wie gehts noch?
drauff folget die Antwort: Es muß sich leyden.

Ach/
C iij

numehr das Edle Deutſchland/ vollend gantz auffs
Tod-Bette leget: GOTT hat es heylen wollen/Ier. 51. v.
9.

Aber es hat nicht wollen Heyl werden: GOTT
hat es durch Hunger Caſteyet/ vnd das Boͤſe wol
wegfaſten heiſſen: GOTT hat es durch Peſt vnd
Seuchen purgiret/ vnd den Vberfluß in vielen Or-
then rein abgeſchafft: GOTT hat Jhm durch
die Moͤrder/ das boͤſe Gebluͤtt/ haͤuffig weggelaſ-
ſen/ vnd am Haupt/ Haͤnden vnd Fuͤſſen/ viel A-
dern eroͤffnet: Aber es iſt leyder zum Gutten er-Ezech. 22.
v.
24.

ſtorben: Es iſt ein Land/ das nicht zureinigen iſt.Ier. 15. v 6
Drumb leſts nu der Himliſche Artzt liegen: Denn
ER iſt deß Erbarmens Muͤde worden. Kurtz:

Wir haben eine ſolche Zeit erlebt:

Da die Menſchen Teuffel werden/F. V. L.
Vnd die Noth ſo groß wil ſein/
Da der Troſt gantz weicht auff Erden/
Vnd ſo grauſam wird die Pein/
Da ein Tag den andern lehrt/
Wie ſich Angſt mit aͤngſten mehrt/
Druͤber vnſre Hertz vnd Sinnen/
Nichts alß klaͤglich Heulen koͤnnen/

Es iſt eine alte Gewonheit/ daß wenn
Vertraute Freunde zuſammen kommen/ inn ge-
mein/ einer den andern fragt: Wie gehts noch?
drauff folget die Antwort: Es muß ſich leyden.

Ach/
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[0021] numehr das Edle Deutſchland/ vollend gantz auffs Tod-Bette leget: GOTT hat es heylen wollen/ Aber es hat nicht wollen Heyl werden: GOTT hat es durch Hunger Caſteyet/ vnd das Boͤſe wol wegfaſten heiſſen: GOTT hat es durch Peſt vnd Seuchen purgiret/ vnd den Vberfluß in vielen Or- then rein abgeſchafft: GOTT hat Jhm durch die Moͤrder/ das boͤſe Gebluͤtt/ haͤuffig weggelaſ- ſen/ vnd am Haupt/ Haͤnden vnd Fuͤſſen/ viel A- dern eroͤffnet: Aber es iſt leyder zum Gutten er- ſtorben: Es iſt ein Land/ das nicht zureinigen iſt. Drumb leſts nu der Himliſche Artzt liegen: Denn ER iſt deß Erbarmens Muͤde worden. Kurtz: Ier. 51. v. 9. Ezech. 22. v. 24. Ier. 15. v 6 Wir haben eine ſolche Zeit erlebt: Da die Menſchen Teuffel werden/ Vnd die Noth ſo groß wil ſein/ Da der Troſt gantz weicht auff Erden/ Vnd ſo grauſam wird die Pein/ Da ein Tag den andern lehrt/ Wie ſich Angſt mit aͤngſten mehrt/ Druͤber vnſre Hertz vnd Sinnen/ Nichts alß klaͤglich Heulen koͤnnen/ Es iſt eine alte Gewonheit/ daß wenn Vertraute Freunde zuſammen kommen/ inn ge- mein/ einer den andern fragt: Wie gehts noch? drauff folget die Antwort: Es muß ſich leyden. Ach/ C iij

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Zitationshilfe: Reideburg, Christoph von: Kurtze Anleitung: Wie die jetzige böse Zeit/ darinnen zwar für sich selbst/ nichts/ alß eytel Klag. Breslau, 1642, S. . In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/343016/21>, abgerufen am 25.11.2024.