Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616.

Bild:
<< vorherige Seite

Chymische Hochzeit:
dazumal konte ich noch bey weitem zum Seil nit
kommen/ als der ich mich/ wie vorgemelt/ zu mei-
nem grösten vnglück/ an der Wand deß Thurns
auff einen Stein/ begeben/ vnd deßwegen zun Seil/
daß in der mitten hinab gangen/ nit kommen mö-
Secunda.gen. Deß andern mals/ wirdt das Seil hinab ge-
lassen/ Aber weil manchem die Ketten zu schwer/
die Händlin aber zu weich gewesen/ kondte/ er sich
am Seil nit erhalten/ sonder schlug noch wol
manchen der sich villeicht erhalten hette/ mit sich
hinab/ Ja es wurde noch wol mancher von eim
andern herab gerissen/ der doch selbsten nit dahin
kommen konte/ waren also in vnserm grossen Elend
noch neydig auf einander. Die aber daurten mich
selbsten am aller vbelsten/ denen jhr Gewicht so
schwer gewesen/ daß sie jhnen selbst die Hand auß
dem Leib gerissen/ vnd doch nicht hinauff kommen
können. Also kams/ das zu den fünffmahlen gar
wenig auffgezogen worden: Dann so bald das
Zeichen ward gegeben/ waren die Diener mit dem
auffziehen so schnell/ das der mehrtheil vber ein
ander geburtzelt/ sonderlich aber das fünffte mahl
das Seil gar ler auffgezogen worden/ deß wegen
der mehrtheil/ auch ich selbsten an vnser erledi-
gung verzagt/ vnd Gott angeruffen/ er wolte sich
vnser erbarmen/ vnd da es müglich auß dieser fin-
sternuß vns erlösen: der dann auch etliche vnder
Sextae,vns erhört. Dann da das Seil zum sechsten mal
kommet/ hencken sich jhrer etliche festiglich dar-
an. Vnd weil das Seil im auffziehen hin vnd her
schwancket/ ist es villeicht auß Göttlichem willen

zu mir

Chymiſche Hochzeit:
dazumal konte ich noch bey weitem zum Seil nit
kommen/ als der ich mich/ wie vorgemelt/ zu mei-
nem groͤſten vngluͤck/ an der Wand deß Thurns
auff einen Stein/ begeben/ vñ deßwegen zũ Seil/
daß in der mitten hinab gangen/ nit kommen moͤ-
Secunda.gen. Deß andern mals/ wirdt das Seil hinab ge-
laſſen/ Aber weil manchem die Ketten zu ſchwer/
die Haͤndlin aber zu weich geweſen/ kondte/ er ſich
am Seil nit erhalten/ ſonder ſchlug noch wol
manchen der ſich villeicht erhalten hette/ mit ſich
hinab/ Ja es wurde noch wol mancher von eim
andern herab geriſſen/ der doch ſelbſten nit dahin
kom̃en konte/ waren alſo in vnſerm groſſen Elend
noch neydig auf einander. Die aber daurten mich
ſelbſten am aller vbelſten/ denen jhr Gewicht ſo
ſchwer geweſen/ daß ſie jhnen ſelbſt die Hand auß
dem Leib geriſſen/ vnd doch nicht hinauff kommen
koͤnnen. Alſo kams/ das zu den fuͤnffmahlen gar
wenig auffgezogen worden: Dann ſo bald das
Zeichen ward gegeben/ waren die Diener mit dem
auffziehen ſo ſchnell/ das der mehrtheil vber ein
ander geburtzelt/ ſonderlich aber das fuͤnffte mahl
das Seil gar ler auffgezogen worden/ deß wegen
der mehrtheil/ auch ich ſelbſten an vnſer erledi-
gung verzagt/ vnd Gott angeruffen/ er wolte ſich
vnſer erbarmen/ vnd da es muͤglich auß dieſer fin-
ſternuß vns erloͤſen: der dann auch etliche vnder
Sextæ,vns erhoͤrt. Dann da das Seil zum ſechſten mal
kommet/ hencken ſich jhrer etliche feſtiglich dar-
an. Vnd weil das Seil im auffziehen hin vnd her
ſchwancket/ iſt es villeicht auß Goͤttlichem willen

zu mir
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0014" n="10"/><fw place="top" type="header"><hi rendition="#aq">Chymi&#x017F;che</hi> Hochzeit:</fw><lb/>
dazumal konte ich noch bey weitem zum Seil nit<lb/>
kommen/ als der ich mich/ wie vorgemelt/ zu mei-<lb/>
nem gro&#x0364;&#x017F;ten vnglu&#x0364;ck/ an der Wand deß Thurns<lb/>
auff einen Stein/ begeben/ vn&#x0303; deßwegen zu&#x0303; Seil/<lb/>
daß in der mitten hinab gangen/ nit kommen mo&#x0364;-<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Secunda.</hi></hi></note>gen. Deß andern mals/ wirdt das Seil hinab ge-<lb/>
la&#x017F;&#x017F;en/ Aber weil manchem die Ketten zu &#x017F;chwer/<lb/>
die Ha&#x0364;ndlin aber zu weich gewe&#x017F;en/ kondte/ er &#x017F;ich<lb/>
am Seil nit erhalten/ &#x017F;onder &#x017F;chlug noch wol<lb/>
manchen der &#x017F;ich villeicht erhalten hette/ mit &#x017F;ich<lb/>
hinab/ Ja es wurde noch wol mancher von eim<lb/>
andern herab geri&#x017F;&#x017F;en/ der doch &#x017F;elb&#x017F;ten nit dahin<lb/>
kom&#x0303;en konte/ waren al&#x017F;o in vn&#x017F;erm gro&#x017F;&#x017F;en Elend<lb/>
noch neydig auf einander. Die aber daurten mich<lb/>
&#x017F;elb&#x017F;ten am aller vbel&#x017F;ten/ denen jhr Gewicht &#x017F;o<lb/>
&#x017F;chwer gewe&#x017F;en/ daß &#x017F;ie jhnen &#x017F;elb&#x017F;t die Hand auß<lb/>
dem Leib geri&#x017F;&#x017F;en/ vnd doch nicht hinauff kommen<lb/>
ko&#x0364;nnen. Al&#x017F;o kams/ das zu den fu&#x0364;nffmahlen gar<lb/>
wenig auffgezogen worden: Dann &#x017F;o bald das<lb/>
Zeichen ward gegeben/ waren die Diener mit dem<lb/>
auffziehen &#x017F;o &#x017F;chnell/ das der mehrtheil vber ein<lb/>
ander geburtzelt/ &#x017F;onderlich aber das fu&#x0364;nffte mahl<lb/>
das Seil gar ler auffgezogen worden/ deß wegen<lb/>
der mehrtheil/ auch ich &#x017F;elb&#x017F;ten an vn&#x017F;er erledi-<lb/>
gung verzagt/ vnd Gott angeruffen/ er wolte &#x017F;ich<lb/>
vn&#x017F;er erbarmen/ vnd da es mu&#x0364;glich auß die&#x017F;er fin-<lb/>
&#x017F;ternuß vns erlo&#x0364;&#x017F;en: der dann auch etliche vnder<lb/><note place="left"><hi rendition="#i"><hi rendition="#aq">Sextæ,</hi></hi></note>vns erho&#x0364;rt. Dann da das Seil zum &#x017F;ech&#x017F;ten mal<lb/>
kommet/ hencken &#x017F;ich jhrer etliche <choice><sic>&#x017F;e&#x017F;tiglich</sic><corr>fe&#x017F;tiglich</corr></choice> dar-<lb/>
an. Vnd weil das Seil im auffziehen hin vnd her<lb/>
&#x017F;chwancket/ i&#x017F;t es villeicht auß Go&#x0364;ttlichem willen<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">zu mir</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[10/0014] Chymiſche Hochzeit: dazumal konte ich noch bey weitem zum Seil nit kommen/ als der ich mich/ wie vorgemelt/ zu mei- nem groͤſten vngluͤck/ an der Wand deß Thurns auff einen Stein/ begeben/ vñ deßwegen zũ Seil/ daß in der mitten hinab gangen/ nit kommen moͤ- gen. Deß andern mals/ wirdt das Seil hinab ge- laſſen/ Aber weil manchem die Ketten zu ſchwer/ die Haͤndlin aber zu weich geweſen/ kondte/ er ſich am Seil nit erhalten/ ſonder ſchlug noch wol manchen der ſich villeicht erhalten hette/ mit ſich hinab/ Ja es wurde noch wol mancher von eim andern herab geriſſen/ der doch ſelbſten nit dahin kom̃en konte/ waren alſo in vnſerm groſſen Elend noch neydig auf einander. Die aber daurten mich ſelbſten am aller vbelſten/ denen jhr Gewicht ſo ſchwer geweſen/ daß ſie jhnen ſelbſt die Hand auß dem Leib geriſſen/ vnd doch nicht hinauff kommen koͤnnen. Alſo kams/ das zu den fuͤnffmahlen gar wenig auffgezogen worden: Dann ſo bald das Zeichen ward gegeben/ waren die Diener mit dem auffziehen ſo ſchnell/ das der mehrtheil vber ein ander geburtzelt/ ſonderlich aber das fuͤnffte mahl das Seil gar ler auffgezogen worden/ deß wegen der mehrtheil/ auch ich ſelbſten an vnſer erledi- gung verzagt/ vnd Gott angeruffen/ er wolte ſich vnſer erbarmen/ vnd da es muͤglich auß dieſer fin- ſternuß vns erloͤſen: der dann auch etliche vnder vns erhoͤrt. Dann da das Seil zum ſechſten mal kommet/ hencken ſich jhrer etliche feſtiglich dar- an. Vnd weil das Seil im auffziehen hin vnd her ſchwancket/ iſt es villeicht auß Goͤttlichem willen zu mir Secunda. Sextæ,

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/14
Zitationshilfe: Andreä, Johann Valentin: Chymische Hochzeit Christiani Rosencreutz Anno 1459. Straßburg, 1616, S. 10. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/valentin_hochzeit_1616/14>, abgerufen am 29.03.2024.