Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Melander, Otto: Joco-seria Das ist Schimpff vnd Ernst. Bd. 1. Lich, 1605.

Bild:
<< vorherige Seite

fertiget er den Veredarium zu jhm/ vnnd be-
dancket sich schrifftlich/ daß er so fleissig den
Römischen Stul befordere/ vnnd bittet dane-
ben/ daß er in solchem vornehmen beharren
wölte. Dessen vberschickt er jhm zu verehrung
ein gewethete Tafel/ darauff gemahlet stundt
die Jungfraw Maria/ welche auff jhren Ar-
men trug jhr Kindlein/ vnnd herte solch ge-
mählts zugerichtet Michael Angelus/ als der
berümbdeste Mähler/ so jemals gewesen. Nun
begibt sichs (auff sonderliche schickung Got-
tes)/ daß der/ so das schreiben vom Pabst ent-
pfangen/ auff der Reiß schwach wird: Deß-
wegen dinget er einen jungen Gesellen/ einen
Kauffmann von Lucern/ welcher sich außgab/
daß er des Cardinals vnderthanen einer we-
re/ da er doch sonsten jhm sehr gehessig war/
der abgesande nun war dieser gelegenheit
halben sehr fro/ vnd weil er nicht wuste/ ob jr-
gents mit dem Schreiben zu eilen were/ bitt
er den Jnngen Gesellen/ das er beydes den
Brieff/ vnnd auch die Tafel dem Cardinal v-
berlieferte/ So balt der junge Gesell gen Pa-
riß kömpt/ daucht jhn/ er het gelegenheit dem
Cardinal einen hohn an zu thun/ trifft einen
Mähler an nach seinem wüntsch/ derselb richt
eine Tafel zu in der andern größ/ darinn stun-
den der Cardinal zu Lothringen/ die Königin
seine Tichtern/ des Königs Mutter/ vnnd des
Hertzogen zu Guise Gemahl dem leben nach
abcontrofeit/ nackent/ vmbfingen einander
mit den Armen vmb den Halß/ vnnd hatten
die Schenckel durch einander geschlagen. Sol-
che Tafel wickelt er in das seyden vnd gewäch-
ste gewand/ darin die ander gelegen hatte/ vnd
vbergibts einem Secretario/ daß ers vnder

des
C

fertiget er den Veredarium zu jhm/ vnnd be-
dancket ſich ſchrifftlich/ daß er ſo fleiſſig den
Roͤmiſchen Stul befordere/ vnnd bittet dane-
ben/ daß er in ſolchem vornehmen beharren
woͤlte. Deſſen vberſchickt er jhm zu verehrung
ein gewethete Tafel/ darauff gemahlet ſtundt
die Jungfraw Maria/ welche auff jhren Ar-
men trug jhr Kindlein/ vnnd herte ſolch ge-
maͤhlts zugerichtet Michael Angelus/ als der
beruͤmbdeſte Maͤhler/ ſo jemals geweſen. Nun
begibt ſichs (auff ſonderliche ſchickung Got-
tes)/ daß der/ ſo das ſchreiben vom Pabſt ent-
pfangen/ auff der Reiß ſchwach wird: Deß-
wegen dinget er einen jungen Geſellen/ einen
Kauffmann von Lucern/ welcher ſich außgab/
daß er des Cardinals vnderthanen einer we-
re/ da er doch ſonſten jhm ſehr geheſſig war/
der abgeſande nun war dieſer gelegenheit
halben ſehr fro/ vnd weil er nicht wuſte/ ob jr-
gents mit dem Schreiben zu eilen were/ bitt
er den Jnngen Geſellen/ das er beydes den
Brieff/ vnnd auch die Tafel dem Cardinal v-
berlieferte/ So balt der junge Geſell gen Pa-
riß koͤmpt/ daucht jhn/ er het gelegenheit dem
Cardinal einen hohn an zu thun/ trifft einen
Maͤhler an nach ſeinem wuͤntſch/ derſelb richt
eine Tafel zu in der andern groͤß/ darinn ſtun-
den der Cardinal zu Lothringen/ die Koͤnigin
ſeine Tichtern/ des Koͤnigs Mutter/ vnnd des
Hertzogen zu Guiſe Gemahl dem leben nach
abcontrofeit/ nackent/ vmbfingen einander
mit den Armen vmb den Halß/ vnnd hatten
die Schenckel durch einander geſchlagen. Sol-
che Tafel wickelt er in das ſeyden vnd gewaͤch-
ſte gewand/ darin die ander gelegen hatte/ vnd
vbergibts einem Secretario/ daß ers vnder

des
C
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <p><pb facs="#f0025" n="17"/>
fertiget er den Veredarium zu jhm/ vnnd be-<lb/>
dancket &#x017F;ich &#x017F;chrifftlich/ daß er &#x017F;o flei&#x017F;&#x017F;ig den<lb/>
Ro&#x0364;mi&#x017F;chen Stul befordere/ vnnd bittet dane-<lb/>
ben/ daß er in &#x017F;olchem vornehmen beharren<lb/>
wo&#x0364;lte. De&#x017F;&#x017F;en vber&#x017F;chickt er jhm zu verehrung<lb/>
ein gewethete Tafel/ darauff gemahlet &#x017F;tundt<lb/>
die Jungfraw Maria/ welche auff jhren Ar-<lb/>
men trug jhr Kindlein/ vnnd herte &#x017F;olch ge-<lb/>
ma&#x0364;hlts zugerichtet Michael Angelus/ als der<lb/>
beru&#x0364;mbde&#x017F;te Ma&#x0364;hler/ &#x017F;o jemals gewe&#x017F;en. Nun<lb/>
begibt &#x017F;ichs (auff &#x017F;onderliche &#x017F;chickung Got-<lb/>
tes)/ daß der/ &#x017F;o das &#x017F;chreiben vom Pab&#x017F;t ent-<lb/>
pfangen/ auff der Reiß &#x017F;chwach wird: Deß-<lb/>
wegen dinget er einen jungen Ge&#x017F;ellen/ einen<lb/>
Kauffmann von Lucern/ welcher &#x017F;ich außgab/<lb/>
daß er des Cardinals vnderthanen einer we-<lb/>
re/ da er doch &#x017F;on&#x017F;ten jhm &#x017F;ehr gehe&#x017F;&#x017F;ig war/<lb/>
der abge&#x017F;ande nun war die&#x017F;er gelegenheit<lb/>
halben &#x017F;ehr fro/ vnd weil er nicht wu&#x017F;te/ ob jr-<lb/>
gents mit dem Schreiben zu eilen were/ bitt<lb/>
er den Jnngen Ge&#x017F;ellen/ das er beydes den<lb/>
Brieff/ vnnd auch die Tafel dem Cardinal v-<lb/>
berlieferte/ So balt der junge Ge&#x017F;ell gen Pa-<lb/>
riß ko&#x0364;mpt/ daucht jhn/ er het gelegenheit dem<lb/>
Cardinal einen hohn an zu thun/ trifft einen<lb/>
Ma&#x0364;hler an nach &#x017F;einem wu&#x0364;nt&#x017F;ch/ der&#x017F;elb richt<lb/>
eine Tafel zu in der andern gro&#x0364;ß/ darinn &#x017F;tun-<lb/>
den der Cardinal zu Lothringen/ die Ko&#x0364;nigin<lb/>
&#x017F;eine Tichtern/ des Ko&#x0364;nigs Mutter/ vnnd des<lb/>
Hertzogen zu Gui&#x017F;e Gemahl dem leben nach<lb/>
abcontrofeit/ nackent/ vmbfingen einander<lb/>
mit den Armen vmb den Halß/ vnnd hatten<lb/>
die Schenckel durch einander ge&#x017F;chlagen. Sol-<lb/>
che Tafel wickelt er in das &#x017F;eyden vnd gewa&#x0364;ch-<lb/>
&#x017F;te gewand/ darin die ander gelegen hatte/ vnd<lb/>
vbergibts einem Secretario/ daß ers vnder<lb/>
<fw place="bottom" type="sig">C</fw><fw place="bottom" type="catch">des</fw><lb/></p>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[17/0025] fertiget er den Veredarium zu jhm/ vnnd be- dancket ſich ſchrifftlich/ daß er ſo fleiſſig den Roͤmiſchen Stul befordere/ vnnd bittet dane- ben/ daß er in ſolchem vornehmen beharren woͤlte. Deſſen vberſchickt er jhm zu verehrung ein gewethete Tafel/ darauff gemahlet ſtundt die Jungfraw Maria/ welche auff jhren Ar- men trug jhr Kindlein/ vnnd herte ſolch ge- maͤhlts zugerichtet Michael Angelus/ als der beruͤmbdeſte Maͤhler/ ſo jemals geweſen. Nun begibt ſichs (auff ſonderliche ſchickung Got- tes)/ daß der/ ſo das ſchreiben vom Pabſt ent- pfangen/ auff der Reiß ſchwach wird: Deß- wegen dinget er einen jungen Geſellen/ einen Kauffmann von Lucern/ welcher ſich außgab/ daß er des Cardinals vnderthanen einer we- re/ da er doch ſonſten jhm ſehr geheſſig war/ der abgeſande nun war dieſer gelegenheit halben ſehr fro/ vnd weil er nicht wuſte/ ob jr- gents mit dem Schreiben zu eilen were/ bitt er den Jnngen Geſellen/ das er beydes den Brieff/ vnnd auch die Tafel dem Cardinal v- berlieferte/ So balt der junge Geſell gen Pa- riß koͤmpt/ daucht jhn/ er het gelegenheit dem Cardinal einen hohn an zu thun/ trifft einen Maͤhler an nach ſeinem wuͤntſch/ derſelb richt eine Tafel zu in der andern groͤß/ darinn ſtun- den der Cardinal zu Lothringen/ die Koͤnigin ſeine Tichtern/ des Koͤnigs Mutter/ vnnd des Hertzogen zu Guiſe Gemahl dem leben nach abcontrofeit/ nackent/ vmbfingen einander mit den Armen vmb den Halß/ vnnd hatten die Schenckel durch einander geſchlagen. Sol- che Tafel wickelt er in das ſeyden vnd gewaͤch- ſte gewand/ darin die ander gelegen hatte/ vnd vbergibts einem Secretario/ daß ers vnder des C

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605/25
Zitationshilfe: Melander, Otto: Joco-seria Das ist Schimpff vnd Ernst. Bd. 1. Lich, 1605, S. 17. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/melander_jocoseria01_1605/25>, abgerufen am 25.04.2024.