Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Has, Kunz: Spruch von einem Bäckerknecht. Nürnberg, 1516 (VD16-Nr.: H 754).

Bild:
<< vorherige Seite

Noch ließ er sich nit ersetten
Süchet vmb zu andern betten
Do fandt er ein kindt das ist war
Das was etwas alt siben jar
Vnd was ein maydlein merckt mich eben
Das het den selbing pecken knecht
So barmhertzig an gesehen
Vnd also freüntlich zu jm jehen
O lieber Barthel laß mich leben
Jch wil dir all mein tocken geben
Jch wil dir zaygen meins vaters schlüssel
Der mörder schneyd jm ab sein drüssel
Das es also mit todt ab gieng
Ein anders er darnach an fieng
Vnd suchet in dem hauß mit fleyß
Biß das er fandt prot wein vnd speyß
Vnd auch ein gut summ gelts darzu
Darnach wolt er nit haben rü
Als dan thun solche böse buben
Gieng wider auß der pecken stuben

Noch ließ er ſich nit erſetten
Suͤchet vmb zu andern betten
Do fandt er ein kindt das iſt war
Das was etwas alt ſiben jar
Vnd was ein maydlein merckt mich eben
Das het den ſelbing pecken knecht
So barmhertzig an geſehen
Vnd alſo freuͤntlich zu jm jehen
O lieber Barthel laß mich leben
Jch wil dir all mein tocken geben
Jch wil dir zaygen meins vaters ſchluͤſſel
Der moͤꝛder ſchneyd jm ab ſein dꝛuͤſſel
Das es alſo mit todt ab gieng
Ein anders er darnach an fieng
Vnd ſuchet in dem hauß mit fleyß
Biß das er fandt pꝛot wein vnd ſpeyß
Vnd auch ein gut ſum̃ gelts darzu
Darnach wolt er nit haben ruͤ
Als dan thun ſolche boͤſe buben
Gieng wider auß der pecken ſtuben

<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <p><pb facs="#f0006" n="111r"/>
Noch ließ er &#x017F;ich nit er&#x017F;etten<lb/>
Su&#x0364;chet vmb zu andern betten<lb/>
Do fandt er ein kindt das i&#x017F;t war<lb/>
Das was etwas alt &#x017F;iben jar<lb/>
Vnd was ein maydlein merckt mich eben<lb/>
Das het den &#x017F;elbing pecken knecht<lb/>
So barmhertzig an ge&#x017F;ehen<lb/>
Vnd al&#x017F;o freu&#x0364;ntlich zu jm jehen<lb/>
O lieber Barthel laß mich leben<lb/>
Jch wil dir all mein tocken geben<lb/>
Jch wil dir zaygen meins vaters &#x017F;chlu&#x0364;&#x017F;&#x017F;el<lb/>
Der mo&#x0364;&#xA75B;der &#x017F;chneyd jm ab &#x017F;ein d&#xA75B;u&#x0364;&#x017F;&#x017F;el<lb/>
Das es al&#x017F;o mit todt ab gieng<lb/>
Ein anders er darnach an fieng<lb/>
Vnd &#x017F;uchet in dem hauß mit fleyß<lb/>
Biß das er fandt p&#xA75B;ot wein vnd &#x017F;peyß<lb/>
Vnd auch ein gut &#x017F;um&#x0303; gelts darzu<lb/>
Darnach wolt er nit haben ru&#x0364;<lb/>
Als dan <choice><sic>thnn</sic><corr>thun</corr></choice> &#x017F;olche bo&#x0364;&#x017F;e buben<lb/>
Gieng wider <choice><sic>auff</sic><corr>auß</corr></choice> der pecken &#x017F;tuben<lb/></p>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[111r/0006] Noch ließ er ſich nit erſetten Suͤchet vmb zu andern betten Do fandt er ein kindt das iſt war Das was etwas alt ſiben jar Vnd was ein maydlein merckt mich eben Das het den ſelbing pecken knecht So barmhertzig an geſehen Vnd alſo freuͤntlich zu jm jehen O lieber Barthel laß mich leben Jch wil dir all mein tocken geben Jch wil dir zaygen meins vaters ſchluͤſſel Der moͤꝛder ſchneyd jm ab ſein dꝛuͤſſel Das es alſo mit todt ab gieng Ein anders er darnach an fieng Vnd ſuchet in dem hauß mit fleyß Biß das er fandt pꝛot wein vnd ſpeyß Vnd auch ein gut ſum̃ gelts darzu Darnach wolt er nit haben ruͤ Als dan thun ſolche boͤſe buben Gieng wider auß der pecken ſtuben

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Werktitel nach dem Verfasserlexikon (Frieder Scha… [mehr]

Dieses Werk wurde im Rahmen des Moduls DTA-Erweiterungen (DTAE) digitalisiert. Weitere Informationen …

Jan Christian Schaffert, DFG-Projekt: Literaturexplosion und Intertextualität. Bedingungen und Merkmale der 'Verschriftlichung des Lebens' in Nürnberg: Transkription
Simon Caspari, Heike Sahm, DFG-Projekt: Literaturexplosion und Intertextualität. Bedingungen und Merkmale der 'Verschriftlichung des Lebens' in Nürnberg: Kontrolle der Transkription
Jan Christian Schaffert: Konvertierung nach TEI-XML (2016-05-01T00:00:00Z)

Weitere Informationen:

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien in XML/TEI P5 nach dem DTA-Basisformat codiert. Abbreviaturen wurden kommentarlos aufgelöst, Graphiefehler per Choice korrigiert und Sonderzeichen, mit Ausnahme der Superskripte, vereinheitlicht.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/has_spruch_1516
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/has_spruch_1516/6
Zitationshilfe: Has, Kunz: Spruch von einem Bäckerknecht. Nürnberg, 1516 (VD16-Nr.: H 754), S. 111r. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/has_spruch_1516/6>, abgerufen am 20.04.2024.