Anmelden (DTAQ) DWDS     dlexDB     CLARIN-D

Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615.

Bild:
<< vorherige Seite

Der Landtstörtzer.
Brot hielt ich mich etwas länger auf/ dann es
war dermassen hart vnd schimlecht/ daß ichs
nur zu kleinen bröcklsweiß hinab bringen vnd
schlicken muste: Vngefährlich vber ein vier-
tel stund hernacher fingen die Eyer an zu wir-
cken/ vnd ich empfandt/ daß die arme Hünlein
anfingen in meinem Bauch zu kratzen/ der-
wegen fing ich/ wie ein schwangere Fraw/ an
zu speyen vnnd außzuwerffen/ biß mir nichts
mehr im Bauch verblib. Dem allem aber
vnangesehen/ begab ich mich deß Morgens
früh widerumb auff den weg/ vnd traff einen
Eseltreiber an/ der fragte mich was mir man-
gelte? Jch erzehlte jhm/ was ich für ein herr-
liche Mahlzeit gehabt/ vnd wie es mir mit den
Eyern gangen war. Aber an statt deß tröstens
lachte er mich rein auß/ vnnd spottete meiner
noch darzu/ vnd führte mich zu Mittag in ein
Herberg vnd zum allergrösten Dieb/ den man
in derselben gantzen Gegent hette finden mö-
gen/ Diser Wirth hatte vnder seinem Vieh
auch ein Eselin/ die ließ er bißweilen mit al-
lem fleiß ledig im Stall vmblauffen/ damit
sie den andern Rossen der frembden Fuhrleu-

ten

Der Landtſtoͤrtzer.
Brot hielt ich mich etwas laͤnger auf/ dann es
war dermaſſen hart vnd ſchimlecht/ daß ichs
nur zu kleinen broͤcklsweiß hinab bringen vnd
ſchlicken muſte: Vngefaͤhrlich vber ein vier-
tel ſtund hernacher fingen die Eyer an zu wir-
cken/ vnd ich empfandt/ daß die arme Huͤnlein
anfingen in meinem Bauch zu kratzen/ der-
wegen fing ich/ wie ein ſchwangere Fraw/ an
zu ſpeyen vnnd außzuwerffen/ biß mir nichts
mehr im Bauch verblib. Dem allem aber
vnangeſehen/ begab ich mich deß Morgens
fruͤh widerumb auff den weg/ vnd traff einen
Eſeltreiber an/ der fragte mich was mir man-
gelte? Jch erzehlte jhm/ was ich fuͤr ein herꝛ-
liche Mahlzeit gehabt/ vnd wie es mir mit den
Eyern gangen war. Aber an ſtatt deß troͤſtens
lachte er mich rein auß/ vnnd ſpottete meiner
noch darzu/ vnd fuͤhrte mich zu Mittag in ein
Herberg vnd zum allergroͤſten Dieb/ den man
in derſelben gantzen Gegent hette finden moͤ-
gen/ Diſer Wirth hatte vnder ſeinem Vieh
auch ein Eſelin/ die ließ er bißweilen mit al-
lem fleiß ledig im Stall vmblauffen/ damit
ſie den andern Roſſen der frembden Fuhrleu-

ten
<TEI>
  <text>
    <body>
      <div n="1">
        <div n="2">
          <p><pb facs="#f0050" n="28"/><fw place="top" type="header">Der Landt&#x017F;to&#x0364;rtzer.</fw><lb/>
Brot hielt ich mich etwas la&#x0364;nger auf/ dann es<lb/>
war derma&#x017F;&#x017F;en hart vnd &#x017F;chimlecht/ daß ichs<lb/>
nur zu kleinen bro&#x0364;cklsweiß hinab bringen vnd<lb/>
&#x017F;chlicken mu&#x017F;te: Vngefa&#x0364;hrlich vber ein vier-<lb/>
tel &#x017F;tund hernacher fingen die Eyer an zu wir-<lb/>
cken/ vnd ich empfandt/ daß die arme Hu&#x0364;nlein<lb/>
anfingen in meinem Bauch zu kratzen/ der-<lb/>
wegen fing ich/ wie ein &#x017F;chwangere Fraw/ an<lb/>
zu &#x017F;peyen vnnd außzuwerffen/ biß mir nichts<lb/>
mehr im Bauch verblib. Dem allem aber<lb/>
vnange&#x017F;ehen/ begab ich mich deß Morgens<lb/>
fru&#x0364;h widerumb auff den weg/ vnd traff einen<lb/>
E&#x017F;eltreiber an/ der fragte mich was mir man-<lb/>
gelte? Jch erzehlte jhm/ was ich fu&#x0364;r ein her&#xA75B;-<lb/>
liche Mahlzeit gehabt/ vnd wie es mir mit den<lb/>
Eyern gangen war. Aber an &#x017F;tatt deß tro&#x0364;&#x017F;tens<lb/>
lachte er mich rein auß/ vnnd &#x017F;pottete meiner<lb/>
noch darzu/ vnd fu&#x0364;hrte mich zu Mittag in ein<lb/>
Herberg vnd zum allergro&#x0364;&#x017F;ten Dieb/ den man<lb/>
in der&#x017F;elben gantzen Gegent hette finden mo&#x0364;-<lb/>
gen/ Di&#x017F;er Wirth hatte vnder &#x017F;einem Vieh<lb/>
auch ein E&#x017F;elin/ die ließ er bißweilen mit al-<lb/>
lem fleiß ledig im Stall vmblauffen/ damit<lb/>
&#x017F;ie den andern Ro&#x017F;&#x017F;en der frembden Fuhrleu-<lb/>
<fw place="bottom" type="catch">ten</fw><lb/></p>
        </div>
      </div>
    </body>
  </text>
</TEI>
[28/0050] Der Landtſtoͤrtzer. Brot hielt ich mich etwas laͤnger auf/ dann es war dermaſſen hart vnd ſchimlecht/ daß ichs nur zu kleinen broͤcklsweiß hinab bringen vnd ſchlicken muſte: Vngefaͤhrlich vber ein vier- tel ſtund hernacher fingen die Eyer an zu wir- cken/ vnd ich empfandt/ daß die arme Huͤnlein anfingen in meinem Bauch zu kratzen/ der- wegen fing ich/ wie ein ſchwangere Fraw/ an zu ſpeyen vnnd außzuwerffen/ biß mir nichts mehr im Bauch verblib. Dem allem aber vnangeſehen/ begab ich mich deß Morgens fruͤh widerumb auff den weg/ vnd traff einen Eſeltreiber an/ der fragte mich was mir man- gelte? Jch erzehlte jhm/ was ich fuͤr ein herꝛ- liche Mahlzeit gehabt/ vnd wie es mir mit den Eyern gangen war. Aber an ſtatt deß troͤſtens lachte er mich rein auß/ vnnd ſpottete meiner noch darzu/ vnd fuͤhrte mich zu Mittag in ein Herberg vnd zum allergroͤſten Dieb/ den man in derſelben gantzen Gegent hette finden moͤ- gen/ Diſer Wirth hatte vnder ſeinem Vieh auch ein Eſelin/ die ließ er bißweilen mit al- lem fleiß ledig im Stall vmblauffen/ damit ſie den andern Roſſen der frembden Fuhrleu- ten

Suche im Werk

Hilfe

Informationen zum Werk

Download dieses Werks

XML (TEI P5) · HTML · Text
TCF (text annotation layer)
TCF (tokenisiert, serialisiert, lemmatisiert, normalisiert)
XML (TEI P5 inkl. att.linguistic)

Metadaten zum Werk

TEI-Header · CMDI · Dublin Core

Ansichten dieser Seite

Voyant Tools ?

Language Resource Switchboard?

Feedback

Sie haben einen Fehler gefunden? Dann können Sie diesen über unsere Qualitätssicherungsplattform DTAQ melden.

Kommentar zur DTA-Ausgabe

Dieses Werk wurde gemäß den DTA-Transkriptionsrichtlinien im Double-Keying-Verfahren von Nicht-Muttersprachlern erfasst und in XML/TEI P5 nach DTA-Basisformat kodiert.




Ansicht auf Standard zurückstellen

URL zu diesem Werk: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615
URL zu dieser Seite: https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/50
Zitationshilfe: Albertinus, Aegidius: Der Landtstörtzer: Gusman von Alfarche oder Picaro genannt. Bd. 1. München, 1615, S. 28. In: Deutsches Textarchiv <https://www.deutschestextarchiv.de/albertinus_landtstoertzer01_1615/50>, abgerufen am 19.04.2024.